Cumu fà una pasta pè mudillà?

Tutti i zitelli, ghjovani è anziani, anu fattu fà diversità articuli cù i so propria manu. Per questu scopu, pudete adupicà l'articulu tradiziunale, è pudete reemplazarà cù una massa plastica amigà in ambiente, dispostu indipendente. U modellu di a pasta hè adattatu per i più chjosi, perchè tutti pruvate per un dente, è hè prestu di prima per dà l'acquistu di arcilla.

U fugliale di moltu di moltu hè in modu innesu innesu in cuntattu cù a peddi finta di u zitellu è ancu quand'ellu vene in bocca. Dopu tuttu, questa ricetta incù a farina, u acqua è u sali - alimenti inutile. A cuncintrazione di sodium chloride hè cusì grande chì dopu à pruvà una pezza, u zitellu sorda immediatamenti l'intaressu alimentariu è utilizarà una massa plastica per u so destinatu.

U mudellu di a pasta hè assai utili à u sviluppu di i zitelli. Hè più pianta è più plastica chì plastilina, è per quessa chì i sensazioni tattile sò ancu diverse. Quandu travagliassi cù una massa plastica , sperienze prufessiuneghja sviluppà fine , chì à u cambiamentu anu un effettu pusitivu annantu à u sviluppu di e cumpetenze di parlà è di più u travagliu coordinatu di u core.

Cumu fà una pasta pè mudillà?

Fate una missa magica ùn hè micca difficiule. A più impurtante hè di mantene a proporzioni ghjusta. Prima di fà una pasta per mudellu, per i zitelli chì deve decide di chì ricetta da fà. Dopu tuttu, ci sò parechji metudi chì diferendu di l'altru.

Ricetta 1

  1. Farina - duie parte.
  2. Salt hè una parte.
  3. L'acqua hè ¾ cup.

Dissolve u salinu in acqua fridda, aghjunghje a farina è amassi una pasta impatente, elastica. Quandu hè pegadiziu - aghjunghje una farina pocu, se trova troppu ghjustu è crumbles - aghji un liquidu.

Ricetta 2

  1. Salt - 1 vetru.
  2. Farina - 2 cups.
  3. Oli vegetale - 1 spoon, o 50 grammi di fèce.
  4. Acqua - cusì pè ottene una massa brutta, ma durable.

Qualchissia prifiri l'oliu, alcuna alcuna, ma u sensu di u so usu hè identicu - questi cumpunenti dani l'elasticità. U liquidu si aghjuntà in petite porghje pocu.

Ricetta 3

  1. Farina - una vetru.
  2. Salt hè u pianofonu di una cuccaia.
  3. L'acidu cítricu hè duie cuccoli.
  4. Acqua - una mezzo vetru o più.
  5. Oli vegetale - una culloca.
  6. Dyes.

A ricetta di sta prova per u modellu, per quelli chì vulianu acquistà figuri brillanti. U tintu preferanu usu di l'alimentariu, chiddi chì sò in a confettura. Un mètode più sicura hè di aghjunghje ingredienti naturali cum'è u ziferanu, u cacao, u cafe instantaneu, a zelenka, u paprika.

Avà sapè à fà una pasta di mudellu - ùn ci hè nunda di difficult nel! Ùn vi scurdate micca quì u salinu per questu quì si deve esse solu Extra, è micca petra, anchi sifted. Da a so masa ùn hè micca di questa qualità è hà una tela grisa.

Un grandisimu vantaghju di a plasticine di casa hè chì pò esse emmagatzematu per un tempu assai longu in un frettu stampatu in celofani. Prima di principià u travagliu, a pani di mudellu vi pò esse affucatu à a temperatura di l'ambienti da una meza ora. In u prucessu di creatività, ùn si micca scurdatu chì a massa s'asseca rapidamente è utilice e pezzi petite, è guardate u restu in u saccu.