Registrazione di u figliolu

In anticipazione di a nascita di un ziteddu, parechji genitori pensanu à u cumpletu di tutti i formalità assicurati à stu avvene felice. Ma u tempu in quale avemu a vita implica l'esercitu di questi obligazioni specifichi in a custituzione è in leghje di ogni paese. A quistione di propiska per parechji hè assai agutu. Spessu, i genitori ùn sanu micca devenu esse registratu u zitellu minore, se possu micca registrà un zitellu, duva è induve hè megliu prescrire un zitellu, è quali documenti sò necessità per questu. Inoltre, quandu si face cun situazione problematica, assai ùn sanu micca infurmati di i so diritti è i diritti di u zitellu registrutu in l'appartamentu. Se ci sò prublemi chì ponu influenzallu l'interessi di u zitellu in u futuru, hè megliu per turnà à un bon avucatu, ma inveci parenti hà sapianu ciò chì hè furnita da a liggi, riguardanti l'issueu di registrazione di residenza è i diritti à u spaziu vivu.

Dove è cumu per prescrive un babbu?

A quistione di se un zitellu hè necessariu un permessu di residenza hè specialmente pertinenti in casu di prublemi cù spaziu vivu. Per esempiu, hè prublema di vende o scambià l'abitazioni, o i patroni di l'appartamentu, in u quale i paisani sò rigistrati nantu à a propiska di u zitellu. Sutta a lege, u zitellu deve esse registratu 10 giorni da a data di nàscita, rigistratu i zitelli à u locu di residenza di unu di i genitori. Legislazione di Russia è Ucrania disposti una fine si u zitellu ùn hè micca arregistratu in ogni locu, u grandu di quale deveni di a larga di residenza senza registrazione. Per registrà un zitellu in un appartamentu senza u cunsezione di u patrone sottu a lege di ucrainu pò esse à 10 anni, è sottu a lege di Russia à 14 anni, s'ellu ci hè permessu di i genitori è una di elli ùn ci hè registratu. Sutta li liggi russi, i zitelli sò prescritti solu in u locu di residenza di i genitori. Sutta a lege ucraina, pò esse registratu un zitellu senza parechji in un appartamentu privatizatu, ma solu cun l'accunsentu di i patroni. Per riguardu à a mamma à u zitellu, u cunsensu di i prupietari di l'uttene hè ancu obligatu.

Per vendre un appartamentu induve un zitellu hè registratu, u permessu di u cunsigliu guardianu hè necessariu. L'autorizazione hè dapoi una prova chì i diritti di u zitellu ùn saranu micca infustratu. Per esempiu, u zitellu pò esse registratu temporaneamente cù a so avutra, o àutri parenti vicinu, u cunsigliu ùn ponu micca permettà se u cundizioni di l'immubiliamentu di u novu locu di residenza sò sbagliati, menu spaziu di vive, o l'estatus di i cambiunità di u spaziu vivu.

I paisani vi analizà in anticipu induve è cumu per prescrive un ziteddu novu per esse e prublemi dopu. Di solitu, u zitellu hè prescribed à a mamma, ma cù l'accunsentu di i genitori, pò esse prescrittu in altre locu. Per fà questu, avete bisognu di un certificatu chì dichjarà chì u maritu ùn hà micca registratu u zitellu in casa, è u standard di documenti necessari per propiska. Prima di scrivite un fugliu minori, u babbu hà bisognu di l'accunsentu di a mamma, un certificatu chì dice chì u zitellu ùn hè micca arregistratu cù ella, è, possibbilmente, u permessu di u cunsigliu di tutela si u zitellu era pristatu di prublema in un altru appartamentu.

Un picciuttutu minori registrutu in un appartamentu hà u dirittu à a so parte, se esta parte hè a pruprietà di i genitori, sottu a lege chì dà i diritti di u zitellu à a prupietà di i genitori. Sì i genitori sò allughjiti, u zitellu hà u dirittu di persone, è ùn hè micca capaci di scrivintà fora senza u permessu di u cunsigliu guardianu.

Cumu registrà un figliolu sottumessu cù una mamma senza consente di u babbu?

In casu di divorziu, u duminiu di u registru di u zitellu hè rimindevutu per elli di i genitori o da un ordine di tribunale. A più frecuente u zitellu hè stata cun l'omi, è, sfurtunatamenti, a situazione hè generalizata quandu u babbu ùn dà permessu di registrà u zitellu per a mamma. In certi casi, per risolviri u prublema hè abbastanza per urdinà a curretta, cum'è di quale u zitellu viaghjà cun. Ma à qualchì volte hè necessariu di pruvucari chì per i so azzioni, i genitori causanu dannu à u zitellu è infruie nantu à i so diritti. Per risolve una quistione di favore di u zitellu, hè megliu per turnà à un bon avucatu chì stabilisca u procedimentu per trattà una situazione specifica.

I paisucci anu da capiscia chì urganizà un zitellu hè u cumpletu di i so diritti dirittirimi di pruprietà propiu o à pagà un spaziu vivu. I leie di ogni statu furnisce a prutezzione di i zitelli di l'atti illegali di l'adulti. In ogni situazione chì amenace i diritti di u zitellu, hè necessariu di cuntattate u cunsigliu di tutela o altre corpi protettivi.