Quandu sò a maternità pagata à u travagliu?

I pagi di decretu sò a parte più impurtante di u sustegnu materiali per un empleu chì hè in expectazione cuntenutu di u nascita di u zitellu. Siccomu una ghjovana mamma cù un grandi probità di probabilitati di un bellu pezzu ùn pò micca turnà à l'implementazione di i so attività di u travagliu, hè impurtante per sapè chì pagazioni ponnu esperar à l'ora di liberazione di u travagliu.

In questu articulu avemu dettu qualcume chì u patronu hà dettiru a maternità, è ciò chì hè inclusu in questu cuncettu.

Quandu u patronu hà dettu a licenza di maternità?

Sottu "maternità" in a maiò parte di i casi, capisce u pagamentu à u pagamentu chì una donna incinta rimbursà durante el registrazione di licenza maternità. A basa di l'esencia di u travagliu per questu pezzu hè un licenza di u sicke, chì hè emesa à l'expectante madre à circa a 30 simana di esperià per u zitellu.

A durata di quella licenza , dettu di e circustanza, hè di 140 à 194 ghjorni per i femini in a Federazione Russa è 126 o 140 ghjorni per i matri in Ucrânia. U soldi chì hè furnitu à una donna in una postu "interessanti" per tuttu u piriu si deve esse traslassatu à u so contu di correnti in un tempu, è a legislazione di i dui stati stabilisce rigalu u procedimentu di u pagamentu.

Allora, sicondu a liggi, a licenza maternità hè pagatu à u travagliu quandu a futura mòglia volte à u dipartimentu di a ricerca cù una apprictamentu scritta è furnisce l'originale di u licenza di licenza di licenza emesa da ella. Accuminciannu di questu ghjornu, u patronu hà dettu solu 10 ghjorni, durante u quale hè obligatu di traslassi à u contu di u funziunale tutti i fondi ch'elli anu da ellu.

Inoltre, in certi casi, "maternità" significà quelli pagamenti chì oghje ghjovani invistinu mentre chì anu in licenza di maternità di un natuvutu prima di cumpensà un annu è un mezzu o trè. Questi fondi sò trasferuti ogni menzu, ma per u so accrual è u pagamentu ùn hè più a responsabilità di l'impiegante, ma i servizii di serviziu di u paese di residenza di a famiglia ghjovana.