Tomate cù albaicilianu è alli pà l'inguernu

A cumminazzioni di u pumadoru, l'alfalfa è l'agliu ùn hè micca novu è hè utilizzatu per preparà diverse platti, mentre creò veramente un capuladru culinari. Propemu à utilizà una cumulazione cum'è in spaziale per l'inviu, chì dà un risultatu pocu impurtanti.

Tomate secondu cù albaicilianu è alli pà l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Dopu avè cottu u tomate seccu cù l'alfalfa è l'agliu, ùn hè micca solu sappiutu diventerà u gustu divinu di u frenu chì avete ricevutu, ma ancu pruvà à l'oliu fragranti, imbibbuzu cù l'aranomi fragrancesi di l'ingredienti cumpagnie, saranu un vestitu indispensabile di insalati.

Per esseciule, aghjustemu un prugnu frescu medientu di variità di carvariate cù gustu minimu. Trimate u fruttu à a mità o quartieri è aghjunte a carne cù e so pezzi si ne necessariu (se hè troppu ingranulatu).

Scudamu e questi nantu à u pergamino cutatu da u pergamino cutà, lasciate, aghjunghjenu alcuna saluse è fate l'alloghju cù oregano o altre aromatichi secche arbe à u vostru gustu. U pumadoru di viteddu pò esse usatu in u secadoru l'electricu è in u fornu. A temperatura hè stata mantinuta à 100 gradi è a porta di u forchettu abbastanza ligata. Sicondu u gustu di u fruttu, u siccà (secante) di i pumati pò piglià da trè à sei ore.

Dopu avè rinfresciante, i pumati secchi sò colpi in un latte seccu sterili, cù l'ugliu chopped è u foglie d'albitra limuni. Pienu i ingredienti cù l'oliu d'oliva senza fragranza, aghjunghjenu ancu l'acitu balsamicu, cercate a tapa cun una tapa è puteva per infusione è almacenamento in l'armadella di a refrigera. Per aduprà, i prugne seccu cù l'alfalfa è l'agliu sarà prestu in parechimi simane.

Freshly salted tomatoes with garlic and basil for winter

Ingredients:

Preparazione

Per u salatura di u pumadoru avemu bisognu d'una pignata sicca o un vetru di canna di u grandu adattatu. U pumu si deve esse lavatu sottu l'acqua corrente, è i lamponi è i denti d'aziu sò deve puliti è cut in aneddu è pani, rispettivamente.

I razzi Basilici lavu e spàrghjenu nantu à una tagale. Avemu poi piglià u pumadoru in a salatura, cù i so capelli cù a cipolla, l'agliu è a basilica, aghjunghje u listessu prugnu rossu è fragnante è friddu tutta a salata, preparatu da dissolvente in l'acqua chì ùn anu u saltu iodatu è u zucchulu granulatu. Se u salatura hè fatta in una paneta, cogliu i pumati cun un pianu, un pocu più chjucu in diametru, è stallanu a carica nantu à questu.

Dopu à trè ghjorni di tomate, stà in u salùdore à e cundizioni di l'ambienti, i tocca à l'armunia di a frigorifera per più almacenamento.

Tomate verde marinatu cù albaula è agliu

Ingredients:

Preparazione

Per marinating lavammo u tomate verde è tagliate in quattru o ottu lupuli. Limemu è cut grandi denti d'aziende, è una foglia di cinghiale di pezzu chinu. Scudamu puru brani.

In u fondu di ogni cibu nettu ci pusau una piccula basilica è l'agliu, ci dugnu filu di pimenti dolce è fraganti è un anellu di piccante, dopu avemu a pusà i lupi di u tomate verde alternannu quaschitu cù fette di l'agliu è a greta d'albitanu.

Da l'acqua, u salinu, u zuccherinu è l'acitu, fate u marinatu, aghjustendu a foglie a foglie, fassi pane da parechje minuti, dopu à quale avemu friddu nantu à pignotti cù pumati. Cumpressu dopu chì cù i so tappini è sterile in un vaso cun acqua fervente durante vinti minuti. Avà poi chjappà i tavulati, lasciate i foglie è fassi in u mutuu per altri palangre.