Cumu porta a vanda di a Vèrgine?

U Cintura di a Santa Madre di Diu hè a relice più antica, chì hà una tremenda forza. Sicondu a ligenda, a mamma di Diu si ne stessa da a lana è l'hà purtatu per u restu di i sò anni terreni. Allora l'anu guardatu in una casula, chì nimu hà apertu. Oghje chì u santuariu hè in Grecia in u tèmpiu principali di u monasteru.

Cumu porta a vanda di a Vèrgine?

Per ogni persona per avè l'uppurtunità di senterà u putere di u sacru chì i monjos nantu à u mondu Athos fessinu sti cintunarii nantu à i so propii è appliendarle à l'uriginali. Pigliate un cinturione chjappu, pò esse rimettutu di diversi malati è e picciotti chì per un bellu pezzu ùn ponu micca imbarcaru, acquistate a prima maternità.

Per riceve l'aiutu di u sacru, hà bisognu di sapè benivulmente u corpu di a Vèrgine. Curie devenu qualchì ricunniscenza:

  1. U cinturione sarà attaccata à volta di a cintura è purtata duranti u ghjornu è a notte. Pudete torna u ligà a testa è a pulenda.
  2. Perchè ùn hè micca cunsigliatu per lavu spessu a cinta, da chì duverebbe purtate cun curavuli è micca attaccati à u corpu nudo. Hè megliu fà questu nantu à a robba, per esempiu, T-shirts o T-shirts.
  3. Captelu cumu purtate a cinta di u Most Holy Theotokos per esse grossa, vale da dì à l'impurtanza di a fede è di i pinsamenti di e donne. Ogni ghjornu duvete bisognu di pricà in a prichera à i putenzi superiori è dumandalli per aiutà. Ancu i clérige ricunniscenu regularmente per andà in cunfessione è cumunione.
  4. Se necessariu, pudete scancerà u cintura è ùn hè micca cunsideratu un piccatu o un viandamentu da e regule.

Hè impurtante solu di cunnosce a manera di portà u cinturione di a Vergine Maria, ma ancu cumu degnu daverà degnu. Ùn pò micca spessu lavatu u pruduttu, perchè perde a so forza. Ùn aduprate micca detergenti à tutti, è ùn vuglianu l'acqua induv'ellu hè stata rinfurzata a fintura, ma viaghja e piante in a casa. In u travagliu, hè cunsigliu di leghje a prighera à a mamma di Diu.