Escapismo - quantu è questu riditu?

In a psicoluggìa, ci sò assai termi, chì u significatu ùn hè micca sempre clarice. Un tali hè esvacu. In inglese, significa "per esse salvatu", "per scapparà". L'escapismo hè manifestatu da u desideriu di scappari di a realità è di vive in u vostru mundo imaginariu.

Escapismo - chì hè?

L'escapismo hè un fenomenu sociale, chì hè cunsiste in u desideriu di un individuu o un gruppu di pirsuni per ridivà i normi di a so vita in a so societat. A basa di l'escapismo hè a quistione di a currettu è à riimpiimentu di e norme accettati da a società, cunghjilla in certi cuncetti. A principal cundizione per l'emergenza di tali fenomenu hè un publicu assai sviluppatu, in quali l'associazione ùn porta micca a morte, cum'è in u passatu, quandu u castiddu per i crimi gravi eranu l'esiliu è l'ostracismu.

Escapismo - Psicologia

L'escapismo in psicologija ùn hè micca cunzidiratu una malatia separata. A terminologia medica ùn usa micca stu termini, ma in certi casi, questu hè manifestatu cum'è mania. Finu chì una persona pozza cuntrollu stessu è micca frettu solu in un monicu fictitariu, ùn hè micca in periculu. L'escapismo pò esse attivu o passivu. In u statu attivu, si manifista:

Scapismo passiu si manifesta:

Escapismo - Causes

L'escapismo cum'è fenomenu sociale pò esse manifestamentu in modu diffirenti. Piuttostu hè un sognu o un jocu d'imaginazione o fantasia. In un esforzo di creà un mondu perfetta in ghjiru à l'altri, e persone di l'antichità anu stati cun religione o culte in quale ogni ghjornu u so postu. In ogni casu, ci sò ancu ragiunamenti serii per a manifestazione di l'escapismo. Questu pò esse traumaticu psicologicu o abusu di l'imaginazione innecessariamente.

Tali stati si manifestanu in i fanali di u generu di fantasia, di giochi è di moviegoers. Queste si trovanu assai immersi in u so mondu fictitiu chì hè difficiule di ritornu à a realtà. In certi casi, sta cundizione pò causà escapism aggressivu. Trà i parsunalità "dipende", i specialisti distinti escapisti anormali, chì a retirazzione di a rialità finiscinu cu incapacità mentale o mentale, è i muderate, chì ponenu à tempu è indipindente "tornanu" à a realtà.

Chì hè u scapista risicu?

Sicondu parechji autori di a literatura medica, i signori di l'escapismo è l'autismu sò parechji simili. L'autisti ùn sò micca capaci di socialize è stabilisce una cunnessione cù u mondu esternu. Escapismo - una "malatia" di una natura mentale, in chì "malu" ùn pò micca tornatu à u mondu reale. A funzione distintiva principali di sti patologias hè chì l' autisticità , a versione di l'escapist, ùn anu micca un mondu internu.

Escapismo - cumu per liberà?

Perchè in a medicina ufficiale per truvà a risposta à a quistione: "Escapismo - chì hè?" Ùn avete micca successu, manere di disperse di questu ci vole à circà indipindente. Sì capite chì a vostra imaginazione ùn impedisce di vede, avete bisognu di pruvalla di ridivà i "spezii di rosassa" è di ritornu à a realtà. Per truvà u vostru metudu per trattà l'escapismo, avete bisognu di analise cù cura di a vostra vita, pervece si per immersione in u vostru mondu. Determina per voi un listinu di casi è l'implementazione di petite fantasìi. Cù a so implementazione in a vita ùn avete micca u tempu d'illusione.

Escapismo in u cinema

In u mondu oghje, parechji esempi di l'escapismo. Pò esse vistu micca solu in l'statu di i veri poviri, ma ancu in literatura è in filmi. Uni pochi esempi di cusì l'escapismo hè transmititu à i film:

  1. "Lovers" (Francia, 1958) - una storia di una leone secular Jeanne Tournier, chì ùn hè micca suffrutu di difetti di materieali è hà tutte per una vita felice, ma ùn manca i panguti chì ponu fà a so speranza sia.
  2. "Dad on a trip di cummerciale" (Yugoslavia, 1985) - una film through the eyes of a child of six years old, chì in questa manera spieca a frequenza assicuranza di un papa vicinu à ellu.
  3. "Dreamers" (Gran Bretagna-Italia-Francia, 2003) - trè ghjovani à campà in u so mondu, vidinu i film è ùn pagà micca attente à i manifestazioni di e strade, barricadas custruiti.
  4. "Criaturi celesti" (New Zealand, 1994) - una film nantu à a "nova" vita di u collegu Polin, chì cambia dopu l'apparenza di Juliet di classa cù u so mondu fantastichi.