Lobos


U puntu più meridionale di u Uruguay hè l'isula di Lobos (in u spagnolu Isla di Lobos), situatu in l'Oceanu Atlanticu, vicinu à a distinu di l'Estuario di La Plata.

Informazioni interessanti nantu à attrazioni

L'area di l'isula hè di 41 ettari, a longa durata hè di 1,2 km è l'anch'ella hè di 816 m è hè 12 km da parti sud-est di Punta del Este è administrativamente appartente à u dipartimentu Maldonado . Lobos sò cunnisciutu da 1516, è a so età varia da 6 à 8 mila anni! Hè statu scupertu da un viaghjatore spagnolu è espluratore Juan Diaz de Solis.

L'isula hè una furmazioni di roccia cù u puntu più altu di 26 m. Quasi tuttu u centru cintrali di Lobos ocuva un grand plateau, coperto cù una fina capa di terra. A costa quì hè rocca cù pebbles è di fragments of rocks.

Da a vegetazione in l'isula di Lobos in Uruguay sò solu cinghi e pasture. Inoltre, ci sò e surgenti cù l'acqua fresca, attraversu diverse rapprisintanti di a fauna.

U mondu animali

In prima, l'isula hà avutu u nome di San Sebastiano, è più tardi fù cambiatu comu Lobos, chì si traduce com "lupu". Stu nomu era dovutu a una grande populazione di leoni marini è precintatori chì vive quì. U so numeru hè più di 180 mila individui. Questa hè a più grande coluna in tuttu in America di u Sud.

Dopu chì l'isula hè stata scuperta, i scuncevuli cumminciavanu à viaghjà, quasi stannari l'animali. Dopu tuttu, i pinnipedi sò vannutu no solamente grasse è grasse, ma ancu a so pelle.

Ma l'statu pigliò a natura di l'isula in tempu di pruteggià. I leoni marini è i fugliali fùbbenu purtati da altri regiunei, è e cundizioni unichi è l'isolamentu di u cuntinente fananu pussibuli un aumentu significativu di u so numeru. Oghje Lobos hè un risque naturali è hè inclusu in u Parcu Naziunale di u Paese.

L'isula hè ancu casa di una varietà di l'acelli chì custruiscenu i so amichi nantu à e cime di e rocci. Quì puderebbe scuntate i avienti lucali è migratorii.

Un altru famusu per l'isula di Lobos?

In u 1906 un faro automaticu ùnicu hè statu custruttu quì, anu travagliatu. U so ghjustu principali hè a coordination of vessels in l'estuario di La Plata. In u 2001, a struttura hè stata megliu, è avà a principal fonte di putenza di u faro hè l'energia pittura.

U faro hè fattu di coghju è hà una altu di 59 m, è hè ancu cunsideratu cum'è a più grande micca solu in u paese, ma ancu in u mondu. Pò esse vistu à una distanza di circa 40 km, ogni 5 secunni dà un lampu biancu brillanti. In a forte nebbia, i putenti sirene sò ancu inclusi.

Excursione per l'isula

Turisti nantu à i Lobos sò purtati per un ghjornu, perchè ùn ci hè nisun hotel, è ùn ci hè nunda in sughjornu. L'animali nantu à l'isula sò pruibiti strettamenti:

In questu casu, pudete cunsiderà parechji seleziati in u so habitat naturale. Foto è video sò ancu permessi. I Excursii sò urganizati nantu à i barche cù un pianu trasparenti, cusì chì i turisti ponu cunnosce più più nantu à i paisaghji sottumatimi.

I fancianti di u surfing è di l'scuba divingira, cum'è quandu vulete natà in l'oceanu pò andà à a costa ovestore di l'isula, induve ùn ci hè micca animali. Ccà, nuddu interferiscenu cù i gustu di u vostru sport preferitiu o ghjustu relaxanti.

Cumu per arrivà à Lobos?

Da Punta del Este à l'isula pò esse alcuni cun una scursioni organizzata o da barca, chì hè offruttatu per vendita nantu à a costa.

Avè visitatu i Lobos, parechji viaggiaturi sò surprised by the peace and tranquility of pinnipeds. Avè visitatu l'isula, vi guarantisci à avè ricivutu assai emozioni pusitivi.