Puente di Lionel Ville


U ponte di Lionel Vier in Uruguay ùn hà pocu analugii in u mondu. Hè apertu à u trafficu di peisgiani è u trasportu di motore da a mità di l'anni 1960 è cunghjuntanu Punta d'Este à u fiumu lucale di La Barra. Hè difficiule fermu quì per un bellu pezzu, perchè assai genti si spiegarià.

Funzioni notarii di u ponte

L'estructura hè chjamata after u so creatore, un famoso architettu uruguaiano, distinguished per u so pensamentu avant-garde. Pi cunfundassi cù l'altri ponte hè casi impossibile deguttu l'inusual double datura undulating. Nanzu nantu à stu locu era un pianu di lignu, è dopu un ponte di cimentu, chì s'hè cullassatu sottu a influenza di l'elementi.

U ponte hè sopruntatu da dui pilastri enormi di petra, à causa di u quale sopra à l'acqua di u fiumu Maldonado . U ferries diventenu unu di i simboli di l'Uruguai è ancu inspiratu i disinfetti muderni per creà un ponte biancu vicinu à l'uriginale.

U ponte hè parti di a strada nazionale 10, chì cunghjuntenu i più impurtanti staghjunali di u paese, è si trova à u fondu di u currenti. Quandu custruisce u cruciamentu, un sistema di strettu spurtivu era usatu è una tecnica tecnulista cumminata "TESA striscia", cumprendu a creazione di trè tulati di 30, 90 è 30 m di larghezza. Sò ritratti è fà di specie rinfurzatu particularmente chì sustene e più forte. A larghezza di u ponte d'autostrada cù dui rotti hè di 10 m.

Cumu per arrivà à u ponte?

Per andà in u transbordadoru, hè necessariu di andà in l'autostrada 10 è in u spaziu di a strada Amalia de la Vega à turnà da manca. Sè avete da u punente, serà purtatu à u ponte vicinu à e strade di Enrique Campos o di Blanca Luz Brum.