Sviluppati i ghjoculi cù e so mani

Cammìnanu per quellu prestu per l'articuli di i zitelli, l'ochji girannu - tuttu hè tantu bella - ma vale a pena. È se ùn fate micca risparmià nantu à a ropa è l'alimentazione, i ghjucatori di u sviluppu di i zitelli pò esse fatte cù e so mani.

Split (puzziche)

Per esempiu, pudete fà u ghjocu stessu, sviluppatu un pensamentu lògicu è e persunanti motore finulosa - facenu puzzle cù i vostri mani. Avemu bisognu di 2 postale chì sò iddi, hè megliu chì u zitellu sceglite l'ellu stessu. In a versione di a cartolina, sculacciate una linea di u liceu, dividendu a cartulina in parechji parti. Puderete chjamà a furtuna nantu à i linii, mischjà e pezzi è suggerisce u zitellu per restaurà u ritrattu. U a seconda postale serà un mudellu.

Mailbox

A versione di u ghjocu di u sviluppu M. Montessori, pò ancu esse fatti da sè stessu. Avemu bisognu: una casella sottu u calzariu o un cuntinuu di plastica, un cutidianu chjucu per u paper, una cinta adhesiva, un lapis è l'ughjetti di diversi formi.

  1. Sugiate nantu à a tappa 3-4 figure - un circhiu, triangulu, quadru, rectangulu è tagliate cù un cutiddanti.
  2. A tonda hè chjusa, è, se ne necessariu, rimbisce una cinta adhesiva, per quandu durante u ghjocu ùn hè micca impositu di sguassà a tapa.
  3. Pigliemu i tagghji chì ponu esse imbuttiti in queste fugliale, per esempiu thread coils, match boxes, balls, etc.
  4. À l'zitellu per ghjucà funziunale, l'appendixemu l'ughjettu è un casu cù carta culurata.

È avà offre u zitellu à pusà l'articuli in a casella cù l'aiutu di i buchi in a tapa (cullucate in una volta, boxe in una rectangula). Stu ghjocu riceviu u sviluppu di u pensamentu logicu è u maestru di a forma di l'oggetti.

Cuscino libru

Ci sò parechji ghjoculi di sviluppu di i zitelli, fatti in forma di tapete o libri, alcuni di elli pò ancu esse fatti da elli. Scuprite u vostru figliolu un libru di pillowi, in più, un tali libru viaghja, hè impussibile ferite a morte, è se si ponu zogliu - pò sempre esse lavatu. Cusì, per fà quessa, avemu bisognu: un sintepon, un materiale di parechji culori è texturi, hè desideratu chì parechji tessili di tela cun imaginerie di fiori è animali. Se chistu ùn hè micca u casu, pudete fà figurine di u tela più multitùru è cumprà termo-applicazioni.

  1. Scriviamu dui rectanguli idèntici da un tessulu monofraticu è trà elli stanu un sintepon è avemu a cusirettu, quì hè a prima pagina di u nostru libru.
  2. Per ogni pagina avemu cusitu appliqués cut from pieces of cloth of different colors of the sun, flowers, fruits, etc. Unipochi di i figuri pò esse stampati in stampata, in nude nantè cusì colutori buttoni è arcu. Pudete fà fà parechji figuri, foglie è frutti à u Velcro, per chì u zitellu pudemu tencelu cù e so mani, ma hè megliu fà cose sti chjassi in cilesti longu o bande di gomma in u libru in modu chì ùn si sò micca persu.
  3. Quandu tutte e pagine sò pronti, fate una tappa. Fate tutte e pagine inseme è medite u grossu totale, aghjunghje à questa altera un altru 1 cm. Doppu a tanta più pagine chì avete bisognu à fà a tappa di u libru. Preparamu a porta, cum'è e pagine, i.e. avemu recortatu 2 rettangoli da u tela è acchappà u sintepon.
  4. Semu cusette e pagine per a robba finita. A riva di a pagina hè spusata à u mità di a tappa. A tappa nantu à l'esterno hè ancu decoratu cù parechji figuri è lettere da u materiale. U libru hè prestu.

Culore di ghjocu di città

Stu jocu sviluppa a percepzioni di u culore, aiuta à memorizà i nomi di colori, sviluppa l'attinenza è a memoria.

Per fà stu ghjocu hai bisognu di 2 foglie di cartuni, carta culurita, scissors, cola, penne di feltti è regula.

  1. Divide e foglie di cartuni à 12 squatici.
  2. Scrivi u cartulare 24 (2 di ogni culore) i chjucchi.
  3. Avà cugna u cartulare di colore nantu à u cartulinu, per questu resultate riceve 2 foglie di cartuni cù u listessu settore di colori.
  4. Tagliemu tagliatu una fetta di cartuni in quatri, è u secondu hè stata a ghjucazione di ghjocu.
  5. Opere di u zitellu per ghjucà - organice carte di culore nantu à una cartulosa, perchè i culori di a carta è u partitu di ghjocu.

Sviluppà i ghjoculi à fà cù i so propria mani è faciule, è ùn anu micca troppu simili à i so cumpagni fàbrica, u più chjaru hè u tempu chì spenni cun u zitellu.