Shopping in Italia

L'Italia ùn hè micca solu una vista storica è un mare cálido, ma ancu unu di i centri shopping mondiale. Rappressioni di i più stradianti italiani (Gucci, Prada, Valentino, Fendi, Moschino , Bottega Veneta, Furla) sò stati situati in stu paese, perchè e so vistimenti di marca custatanu assai più menu di l'US o di a Russia. I shopping in Italia si facenu un gran numaru di centri cummirciali, salute è vendite, è cammendu per e ristorante culurite di u paese porta un grande piacè esteticu. Cusì, ciò chì deveru bisognu di prima di andà in Italia per i shopping, è quali città sò dispunibile à visita? Quì sta sesta.

Sceglite un locu per cumprà

I turisti sustennu ca li megliu shopping in Italia pò esse organizzatu in e seguenti cità:

  1. Shopping in Venezia. Parechji vèninu in Venise pà divèrtanu a romanza è a tranquillità di un picculu cità italiana. Dado chì Venezia hè nantu à l'isula di l'Italia, cumprà cumpagnie duie funziunalità interessanti. Unu di elli hè chì tutti e metalli sò cuncintrati in i quattru strade shopping, è micca sparnucciati per a cità, cum'è in grandi urpenti metropulanei. I merceria più famosa sò sacchetti di Etro, Chanel, Fendi, Tods, Bottega Veneta. Puderanu cumprà in Merchery Street è in i magazzini di Coin. Una funzione especialità di a moda veneciana hè un raggiu di string stringe cun slogan di divertitore è scrive. Puderanu cumprà in quasi ogni tenda. Calza è robba ponu cumprà in i carrughji di Calle Larga è Strada Nova, è in i buttreghi di Studio Pollini, Fratelli Rosetti, Al Duca D'Aosta.
  2. Shopping in Napoli. A terza più grandi città in Italia hà da maravigliate cun vente di shopping strade è shopping. Per e robba l'elite è i scarpi sò megliu per andà à e carrughji di Via Calabritto, Riviera di Chiaia, Via Filangeri. Eccu avete truvate boutiques Escada, Maxi No, Armani è Salvatore Ferragamo. Per una compra di cuntribuzione, andate à l'abitudini Napuli Campania, Vulcano Buono, Vesto è La Reggia. Quì pudete cumprà u vestitu da e so vechja cullezzione cù ribelli di u 30-70%.
  3. Shopping in San Marino. Quì pudete organizzà un shopping budgeteddu prufettu, cum'è tutti i prezzi sò quì à u 20% più belli chì in tuttu u paese. Questa hè una zona senza di u travagliu in quale parechji tariffu è i tassi anu anullatu. In San Marino partenu per e cose di u mercatu di massa. I rigali exclusivi sò pocu è ùn sò micca discounts. Quandu i shopping, vale à visità a fabbricazioni di pilia (UniFur è Braschi) è i grandi affare (Big & Chic è Arca).
  4. Shopping in Verona. A cità ùn hè micca famosa per i prezzi annantu à vente è di i scorta, ma pudete cumprà uni pochi cose eccellenti. Per shopping, vai à e carrughji cummirciali Via Mazzini, Via Cappello è Corso Porta Borsari. Quì pudete cumprà una robba di marca, l'accessori è i scarpi.
  5. Shopping in Sicilia. Chì pò esse a più grande isula di u Mediterraniu? Prima di tutti, sò sti moda chì si trovanu in cità di Palermu è Catania. U shopping centre in Palermu hè Via Roma, Teatro Massimo è a Piazza del Duomo cintrali. In Catania, hè megliu per andà in a galleria di Corso Italia, in quale parechji marchi italiani di lussu sò rapprisintati.

In più di e cite listi per shopping, pudete andà à Milano è Roma. Ci sò stati cità facenu cun maravigliate di una varietà di vendita è

Cosa da compra in Italia?

inspiratu da u so culori è l'architettura unica.

Prima di tuttu, hè ropa di famosi disinazioni italiani. U calzate o capo accattatu direttamenti in u paese pruduzitu sò esente da certi impiegati è di cuncessione di trasportu, perchè u so prezzu hè pocu abbastanti. Hè vale di vardà à fighjà attente à l'oreju d'oru cù esmalte, sacchetti, capelli è tragetti cummirciali. Per fà cumercii prufittuamente, vale a visità a vendita in Italia, chì falà in u mità di l'invernu (in parte da u primu sàbatu di ghjennaghju) è a mità di l'estiu (da 6-10 di lugliu). Innota chì a vendita dura 60 ghjorni.