Natalia Vodyanova prima dimustrau u so maritu Antoine Arnaud u so cità nativa di Nizhny Novgorod

A famosa podi star Natalya Vodyanova hè sempre orgugliosa di e so radichi russo. In casa in a cità di Nizhny Novgorod, oghje spessu abbastanza. Inoltre, u mudellu ùn si scorda di i so figlioli chì anu visitatu regularmente a metropole russa. È se per elli tutti i viaghji à Nizhny Novgorod sò cumunu, perchè per u spouse civil di Natalia Antoine Arnault, una visita per sta cità hè stata dirigata per a prima volta.

Antoine Arnault è Natalia Vodyanova

Antoine amarà Nizhny Novgorod

Dopu chì Vodyanova è u so maritu anu arrivatu in a patria di u mudellu, i scritti di i scritte articoli di i famose si cuminciaru a prisenza nantu à Internet. Sutta unu d'elli, chì palesava Antoine è Natalia in u pianu di una certa fortaleza, u mudellu hà scrittu queste parole:

"Aghju imparu u mo maritu Nizhny Novgorod. Per mè, hè un viaghju assai impurtante. Aghju fattu tuttu ciò chì Antoine ùn piaciu micca solu a cità chì nascita è hà crisciutu, ma ancu a mo famiglia. Puderaghju cunfidalla chì ellu hà amatu cù u stessu Nizhny Novgorod è a mo mamma è a sughma "
.
Antoine Arnault è Natalia Vodyanova in Nizhny Novgorod

In più di una signura tocca, Vodyanova hà datu una photo cù l'tag "palummi".

Leghje ancu

Natalia è a so famiglia visitate a Fundazione di u Naked Heart

Doppu chì a gira per Nizhny Novgorod fù nantu à Natalia, cù i so figlioli più anziani da u so primu matrimoniu è Antoine, andò per un eventu organizatu da a so fundazione caritateu "Naked Hearts". Hè dedicatu à l'apertura di u parcorsu di furmazione per i zitelli autistichi, duveni puderanu micca solu per passà i corsi di riabilitazioni, ma ancu per adattà à cumunicà cù i so parenti. In u so discursu à a festa Natalia hà dettu sti paroli:

"Sò assai dispiacu à vede amici chì ùn sò micca indifferenti à quale u mo fundazione hè fattu. Aghju aghju scrittu à tutti quelli chì pigghianu u tempu è volonu à l'apertura di u parcintu nantu à a furmazione di Londra, New York, Mosca è Parigi. Per mè, a vostra supportu hè assai impurtante, perchè senza ellu ùn esiste micca tuttu questu. Quist'annu in più di 10 anni fà, aghju inauguratu u primu uparicu di u salute, è oghje avemu l'apertura di u 177. Però, hè solu u principiu. A più recultu, aghju amparatu chì u Dipartimentu di l'Educazione locale prumesse in noi è offre un prugramma di adattazione per famiglie in quale u zitellu autisticu crecianu. Francamente, hè una vittoria!

Inoltre, a fundazione prestu prestu u so novu prugramma, chì pò esse usatu in l'istituzioni d'educazione generale, induve i zitelli cun trastorni di l'autistic spectrum estenu in classi. In elli, i duttori è i duttori seranu capace di truvà pezzi individuali per a classi cù i zitelli, i beneficii chì avemu bisognu di lezioni, cunsiglii nantu à cumunicazione supplementarii è assai più. In u nostru paragione, questu approcciu permetterà alcune risultati maximi per l'adattazione di i zitelli autichi à u mondu circundante ".

Dopu manera, Vodyanova ùn hè micca esse juste un grande interessu in i prublemi di l'autisticichi. Parechji anni fa a so sughjettu Oksana hè stata diagnosticita cun un diagnosticu tali. Dopu Natalia si n'i allora u principiu di guadagnà u soldi, hà apertu una fundazione caritateale "Naked Hearts", chì aiuta à i zitelli amb autismu.

Natalia Vodyanova cù a so sughjera Oksana