Surakarta

In Indonèszia, ci hè un insituu chjappu Surakarta (Surakarta), chì u so nome ufficiali hè Solo. Hè chjamata "una cità chì ùn dorme mai". Perteneta à a pruvincia di Java Centrale è hè situatu in l' isula di u listu stessu.

Cumu a cità si sviluppa?

A storia di Surakarta hà iniziatu da a morte di u Sultan Demak Musulmani, quandu una guerra internecine hà fattu u paese. In u 1744 u Sultan Pakubnovno II venenu à u putere, chì cercà un locu novu è sicuru per a so residenza. A so scelta cascà nantu à u paesu di Solo, vicinu per un annu, fù ricustruitu è ​​diventatu in una capitale.

A fine di u invernu di u 1745 a cità di Surakarta hè stata fundata. Dopu chì l'Indonésia hà acquistatu l'indipendenza di i culunisaldiani, u liquidu era inclusu in u paese, ma hà avutu un statu especial. Durante a Siconda Guerra Munniali, l'Olandese hà dettu novu l'isula di Java, cù tutti i cità. A regione hè stata liberata da l'invaders in u 1949 u 7 d'Agostu.

Dapoi u tempu in u quartu di a cità seguenu un gran numaru di casi e palazzi aristucratici, induve i sultani vivi. Molti sò stati distrutte da u tempu è di e persone, è altri abbinimenti anu retendu a so grandeur è acquaintu di viaghjatori cù l'architettura javanese di u seculu XVIII è a vita di i monarchi.

Infurmazioni ghjugna

L'aria di u paese hè 46,01 sq. M. km, è u numaru di pirsuni indigini - 499.337 persone. A cità hà ricevutu u nomu perchè u travagliu di u rogno di i merceri lucali è i posti alimentarii.

In una di e rigioni remoti di Surakarta, ci hè pavellioni chjusu per visitate. Oghje Sultan Susukhanan hè vicinu ccà cù a so famiglia. U regnu tistimunieghja l'Islam, perchè u centru di u cunsirvaturismu musulmanicu di Java hè cuncentrazione quì. True, i pirsiani indigene si aghjunghenu à a tradizione religione, in quale ci sò deuses di u mari, dimònii è spiriti di l'ancestori.

U tempu in u paese

A cità hè situata in un terrenu flat plano è hè à una altitudine di 105 m di livellu di u mari. Hè inturniatu di volcani attivi: Merapi , Merbabu è Lava . À Surakarta, hè u fiumu più longu nantu à l'isula - Bengawan Solo.

In u paesi prusperisce u clima di u monsouni tropicali. A tempesta chiuvula dura da uttrovi à ghjugnu. A precipitazione annu mediu hè 2,200 m, è a temperatura di l'ambienti varieghja da + 28 ° C à + 32 ° C.

Chì vedi in a cità?

Surakarta hè cunzidiratu com'è u centru di u traditionalisimu ghjavanese è a identità culturale è storica. Questu hè u settore minimalizatu in l'isula. Diversi gruppi estrimisti si sò furmatu quì.

A maiò parte di i turisti chì venenu à a cità volenu vede u cratonu (keratone) - l'anticu palazzu di i monarchi. Hè una residenza fortificata, custruita in l'estil Javanese in u 1782. In u top floor di l'edificu hè una sala di meditazioni (hè chjamatu Panggung Songgo Buvono), in chì i sultani cumunicati cu u Diu di i Setti Seti. Visita l'istituzione pò esse ghjornu, solu i venuti da 8:30 a 13:00.

Surakarta hè dinò famoso per i mondu :

  1. U Museu Batik Danar Hadi Cetho Temple hè un museu di Batika, chì hè parti di a famosa cumpagnia di tessili.
  2. Tempu di Sukuh - i ruines di un tempiu anticu, circundatu di paisaghji scenichi.
  3. U Sriwedari Park hè un locu di divertimentu modernu cù attraziu d'acqua.
  4. U Panda Water Water - un parc aquàticu locale.
  5. Astana Giribangun hè u locu funebri di i guvirnanti di u paese è a cità.
  6. U Museu Radya Pustaka hè un museu specializatu chì si pò acquistà cù a cultura di l' isula di Java.
  7. Bengawan Solo - una laguna, a costa di quale hè furnituata cù siti per u restu .
  8. U Cluster Dayu U Museu Preistòrico hè un museu storicu cù exhibiti interattivi. I visitori sò quì sottu un documentale, a so installazione cuntene l'epica da u XVIII à u XXI seculu.
  9. San Francesco Antonius Church Purbayan è una cattòlica, chì hè a più antica in u paese.
  10. Pura Mangkunegaran - un monumentu architettonicu, induve i turisti cunnucenu scurizzioni informativa. Vi cuntintaraghju di a vita è di i tradizioni di l'aborigine.

À Surakarta sò volcani attivi, chì in u tempu bè po ghjunghje turisti. In 15 km di a cità hè situatu u settore di Sangiran. Quì i restumi di un fossili sò stati truvati, chì sò i più antichi di u nostru pianeta. Pò esse vistutu in u museu archeologicu di a cità.

Dove dormir?

In Surakarta, più di 70 hotel hè statu custruitu . Pudete stabilisce in un hotel di lussu è un locu di u budget. L'istituzioni più populari sò:

  1. Alila Solo pruponi una piscina di piscine, un centru di benessiri, una stanza di i zitelli è una nightclub.
  2. WARISAN Heritage Resort & Resto - sò suites for honeymooners, una sala di massaggi, parking è un desk turistico.
  3. D1 Appartement - appartamenti cù una kitchenette, terrazza di soli, car è bici.
  4. U Garden Suites hè un hotel di sti dui è cun un restaurant, internet, equipaggiu, un mini mercaticu è un giardinu.
  5. Rumah Turi Eco Boutique Hotel - L'hotel hà un lavanderiu, lavanderia è spa. I servizii per i persone cun discorsi sò furnuti.

Dove manghjalli?

In a cità sò assai cafesi, bars è pubs. U sirviziu i platti tradiziunali lucali è a cucina internazionale. I stabilimenti di càmmara più famosa in Surakarta sò:

Shopping

In a cità ci sò 2 grandi mercati: Pasar Gede, induve vende u batik, è Trivinda, induve puderete cumprà antichi di prezzu. In l'artiggiani di u locu, i turisti anu compri produzzione d'argentu, legnu, tessili, etc. Per souvenirs è diliziosi uriggini à i Grandi dipartimenti Gede Solo Market, Roti Mandarijn è Solo Paragon Mall.

Cumu a Surakarta?

In a cità hè un aeroportu , una stazione di ferru è una stazione di buse chì culliganu e cità principali di l'isula. Pudete vede quì per vittura in i rotuli: Jl. Raya Gawok, Jl. Desa Gedongan è Jalan Baki-Solo o Jl. Raya Solo.