Singaraja

L'india oghje hè unu di i destinazioni più famosi in u turismu, è a so attrazione principalu hè l' isula di Bali chì hà sappiuta da parechji anni. Parechji viaghjatori, succumbing à a tendenza, venenu immedtamente à u sudu di a rigioni è passanu a maiò parte di e so vacanze . Eppuru, quelli chì anu da venite à cunquistà di u Bali sittintriunali, truvà un territoriu straneru senza esploratu è ancu sfruttatu - a cità di Singaraja, chì discurbe in più di più tardi.

Basic information

Singaraja in Bali hè u più grande stabilimentu. Inoltre, finu à u 1968 era di u statu di a capitale ufficiale di l'isula, chì abbandunò u so impronta nantu à a cultura è l'architettura lucali. I riti di a cità, in paragunazione cù qualsiasi altra riggiuni, sò assai più largu è più eleganti, è parechji vechji sughjetti sò più stati cum'è e chjami cù i magnifichi jardini in u territoriu.

In u spaziu di un pocu menu di 28 metri quadru. km à data, sicondu l'ultimu censimentu, ci sò circa 120 000 persone. A strada, Singaraja hè casa di unu di i scritturi più talentu di l'Indonisia in u 20u seculu. U Gusti Nyomana Panji Tisna.

Attrazioni

Singaraja in Bali hè interessanti, prima di tuttu, a so architettura antica astuta. Frà tutti i posti più digenu d'attenzioni di i visitori, i più famusi sò:

  1. Cumitatu "Gedong Kitta" , nantu à u territoriu di quale ci hè una biblioteca è un museu dedicatu à catalogà è a prisirvà e viece fontane nantu à lontaras. A cullizzioni anche inscriptions antichi di bronzu in u 10u seculu.
  2. U Tempiu Pura-Agung-Jagatnatha hè u Santuariu più impurtante di a cità è u più grande temple in North Bali. Sfortunatamente, solu Hindus pò enteru l'internu, ma ogni persona pò vede a struttura da l'esternu.
  3. U Monumentu di l'Indipendenza di Yudha Mandalatam , situatu direttamente nantu à a Marina. U munumentu si dedica à un libbirtatu di libertà locale ammazzatu in a guerra contru l'Olandese.

I visitati sò ancu cunsigliati in vicinanza di a cità: u paese di Yekh Sanikh, a cascata Git-Git , u templeu Meduve Karang in u paesi di Kubutambahane (circa 10 km est di Singaraja), u templeu Beji in Sangsi è assai altri. altru

Hotel è ristorante

Fortunatamente o sfurtunatamente, l'infrastruttura turistica di a cità di Singaraja in Bali hè pocu sviluppatu. Quelli hoteli o ristoranti ùn trovi micca micca cusì, cusì a maiò parte di vittimi ghjùnghjenu in caru privatu è viaghjà in ghjiru à a bellezza lucale durante 1 ghjornu. Si pensa à stà per un ghjornu o più, hè megliu riservà una stanza in unu di l'alberghi in e cità vicini, per esempiu, in a cità di Lovina , chì hè di 20 min. viaghjanu da quì. Fù i megliu hotel, i turisti dicinu:

Ùn ci hè micca boni ristoranti, cum'è l'alberghi, in Singaraja, ma ci sò parechje alcuni cafes chi pudete facilmente un lettuce. I stabilimenti in più di a cità:

Shopping in Singaraja

Per andà à Singaraja in Bali, solu per i shopping ùn valuta, perchè in a cità ùn ci hè micca una sola grande magazzina o supermarcha. Invece, ci hè un grande centru di fabricu per a sita è u algitù d'alta calidad, induve puderete cumprà prudutti bè cù bassi. In u centru di a cità, à e strade di Jalan Devi Sartika è Jalan Veteren, ci sò parechji dipartimenti induve ùn puderebbe micca solu cumprà bè, ma dinò apprinneru ancu più nantu à e funzioni è u prucessu di produczione.

Cumu ghjunghje?

Pudete arribar à Singaraja in parechji manere:

  1. In car. Un viaghju à a cità da u sudu di Bali dura à 2-3 ore. Hè 3 manni principali: à u livante per Kintamani (passani vulcani attivi è e grandi maggette), à ​​punente per Pupanu (longu campi di rossu è di cafè) è per Bedugul cù i so mercati famosi , giardini botani è un abandunatu abbitatu . Qualchi ruta chì sceglite, u viaghju serà necessariu di pitture è interessante.
  2. Per taxi. A strada di l' aeroportu di Bali à Singaraja, secondu a tarifa locale, costanu circa $ 50.
  3. In autobus. Da e turisimu maiò di Bali, pudete truvà à Singaraja in autobus interurbiani. Allora, a cità hè cunnisciutu da l'autostrada cù Denpasar , Surabaya , Ubung, Gilimanuk, Jogjakarta , etc.