Vacanze Chine

La majuranza di i vacanzi tradiziunali chinesi, basati annantu à a mitulugia antica chinesa, anu una longa storia è rich rich cultural. Ci sò vacanzi dedicati à relini religievuli, varii supersticiones. Ma ci sò ancu vacanze chì anu travagliu bellu reali, riflettinu l'attività agricula o pulitica, o sò dedicati à qualchì fenomenu suciale.

A manera di i vacanze chinesi sò celebrati, spessu associate cù a zitiddina, cù una magia bona, questu cuntribuisce à a cultura distintiva di u populu.

I vacanzi cchiù mpurtanti di a China

I persona cinese sò assai onorati è prutetti da u so patrimoniu culturale, i vacanze sò cunsiderati cum'è a parte più impurtante di ellu. I vacanze statale chine, hè u PRC Education Day , cilibratu u 1u ottobre.

A festa ufficiale hè ancu u ghjornu di u travu , chì falà nantu à a primu simana di maghju, questa vacanze s'innamora à sette ghjorni fora (da u ghjornu di u 7 di maiu), è hè una caccia d'uttine per u restu è riunioni cù l'amichi, viaghjatimi fora. Duranti i vacanzi, i parchi è i chjusi di a cità nantu à u paese sò stati riuniti pè spettaculi è cuncorsi sportivi, questi ghjorni ci hè ancu una ricchezza onorevoli di e persone.

Particularmente luminoso hè una di e prime vacanze chinesa - l' annu Chine , chì si celebrà u 8 di frivaru. Ci hè una prisenza obligatoriu di una abbundanza di diliziosi nantu à a tavula, è u pianu principali hè dumplings chini , chì, secondu a credenza populari, purtaranu ricchezza à a casa. In u sicondu ghjornu di e vacanze, ci hè un certu fitici nantu à a tavula. I Cinese parianu chì, secondu u listinu, si facenu a so vita a stessa. Questa festa hè ancu chjamata a festa di a primavera è hè stata rapitu per un findi di sema una longu, hè cilibrada cuscuze è ghjovanu cù assai fugliali è petra, da quale, secondu a legenda, scantati i animali salvatichi chì impediscenu l'arrivata di a primavera.

Unu di i festiglii naziunali cinisi più amatu hè u Festival Funtele . Ci hè celebrata u 22 di frivaru è finisci cù celebrazione di l'annu. L'iluminazione milioni di lanterni, u Cinese, hà scurtatu l'ànghjuli di l'ancestrali mortos chì vintu à a terra per a celebrazione di l'annu novu in un mondu differenti.

In i festioni naziunali ghjè di a Memoria , hè celebrata u 5 d'aprile. In questu ghjornu, i cultu tradiziunali cultalli cultalli, sò impauriti à a cugliera di tombi, purtonu rigali, fiori è falsi prughjetti. Tradizionalmente, questa festa ùn hè sparata cù u focu è ùn cali micca cale.

A festa di i battelli di drago hè tradiziunale celebrata u 9 di ghjugnu, dura dura trè ghjorni, in quale ci sò urganizati cuncipitu cù a participazione di i battelli di drago, è l'alimentazione di sti ghjorni hè riceu, chì hè imbruttatu da foglie d'unghju.

Una festa assai venerata, chì in l'impurtanza segue dopu a festa di u Novu ghjennaghju - Festa Mid-Autunnale . Hè dedicatu à a fine di a racolta è hè ancu chjamatu u Festival di a Vigna, u solitu cagione di u 15 settembre (u 15 di u ghjornu di u 8 mesi di u calendariu lunar). Un altru nome per chì hè a Fiera di a Luna Deessa, i Cinese considerate chì a luna sulla simbulanza di prosperità è prosperità, à questa ora a famiglia sia cumprata per una cena cumina, u pratiche obligatori hè a luna cakes, anu usatu farina di granu è parechji filli.

I vacanze chinesa sò distinti da a so unicu, sò urigginali è unicu, cundiziunati da u persunale di u mondu è u modu di vita di u populu. Tutti i festivali chinesi anu u so propriu caratteristiche, a so aparenza unica, e tradizione di a so cummunità ùn sò micca simili à l'altri.