Annu chianu novu

L'annu Cinese hè cilibrado in u nostru paese micca tantu tempu, ma in una grande scala. In fattu, u significatu di questa festa per i corsi chinesi sò tradiziunale, perchè Chun Jie significa u Festival di primavera. Hè cunnisciutu chì i corsi chjamanu e so tradizioni è micca mai cambià.

Quandu u annu Chine cumincianu?

I Cinese cilibranu stu vacanze naziunale per dui mila anni. Se parlemu di u numiru di annu Chine, hà un certu intervalu di dati: da u 12 di ghjinnaghju à u 19 di ferraghju, secondu a luna nova. Ci hè un nomu più chjamatu chjamatu chjamà a festa - Nyan, è in più, una legenda assai bella di l'expulsioni di u mostru di u paese chinois explica a vistita russa di i residenti lucali durante i vacanze è altri attributi.

Quandu l'annu Chine vende, ogni persona chicana cunnosci in anticipu. A notte precedente à a festa stessu hè chjamatu a notte di a reunione, chì seguita una longa siparazioni, è hè stu momentu impurtante in l'annu. Indudittamente, l'annu Chine incruci à a famiglia sana à una grandi tabella, è a tola innicata hè sempre distinta da una varietà di platti, chì l'oliu hè sempre servutu di diversi tipi, pesci, tofu. L'scelta di i piatti ùn hè micca accidintali, tutti anu da esse in una manera o una altra cunsunanti cù e parolle "felicità", "benessere", "prosperità".

Chinese New Year: tradizioni

In parechji pruvinde di un vastu paese ci sò tradiziunali: per esempiu, in i regione sezentrale, jiaozi o dumplings sò assai populari, mentri li miridiani prefissinu u pane di nyongao chì hè preparatu da u rossu glutinoso. In u stessu, i primi cinque ghjorni di l'annu novu tradizione sò esse diventate: tutti d'elli si deve dedicatu à una reunione cù famiglie, amici cari. In generale, u più impurtante hè di cumprà ogni ghjornu cù novi impressioni brillanti, conversazione belli, cumunicazione cù beneficiu per a mente è anima.

Una di e tradizione cchiù antica hè di prisentà u patrone di a casa cù dui mandarini. Ma i rigali ùn sò micca surprisedly common, in u so rolu sò spezii stampati rouges Chun Jie, chì fece soldi per i zitelli. Hè assai furtunata per tutti i zitelli chì si mette in a casa durante i primi quindici ghjorni dopu à l'annu novu, dopu à tutti, da a tradizione, tutti averebbe bisognu d'almenu un pocu soldi. Hè assai ncapu u tempu per sti duie simane pè guadagnà un qualchì altru piacevule per i spejjeż di buttigli in u prossimu annu.

Nantu à e superstitions, u primu locu hè occupatu da a limpieza di a casa: ùn solu ùn deve esse cumpletu da u principiu di u vacanze, hè ancu necessariu di pulizziari da u lavu di a casa à u centru, è micca vicere. Hè superstiziosu chì i Cinese chjamanu u silenziu, perchè questa festa hè stata cumanda da u tempu immemoriale per u noise, fun, pirotecnia e pirotecnia. In generale, e tradizione di celebrà an incredibile interessante è ùn sò micca pocu di elli, perchè ogni volta si ponu seguità un pocu di elle è in u risultatu ricevenu un bonu novu in Chinese.

Quantu hè l'annu Chine?

Tradizionalmente, a festa finisci dopu una di a serie di vacanze - u Festival Feste. In generale, l'annu d'annu in Chine è un veramente ffici di feste di i festivali populi, diversi balli è altre mostra. Stu spettaculu hè veramente inesforu, ùn solu in i grande cità, ma ancu in paesi. L'annu novu hè l'epica di i festività maravigliose, i desideri più brillanti, l'expectativa è l'aspetta. Perchè ùn pruvate à celebràmulu diffirenti, cum'è sempre era? Tradizzioni chinesi sò interessante è fascinante, è un vacanze supplementu in l'invernu, è ancu di una famiglia custera è famiglia, definite à certezza i so ammiera.