Vacanze in Italia

In Italia, ci hè una quantità numerosa di vacanze, spessu ancu i italiani stati puderi micca listari tutti. Durante e vacanze ufficiale in Italia, 12 vacanze principale sò ricunnisciuti cum'è tali, assai terni, uffizii, banche è ancu parechji musei sò chjusi.

Vacanze nazionale, statale è religiosa in Italia

Comu a maiò parte di i paesi europei, in Italia unu di i festivi prediletti ghjè l' annu novu (u 1 di jinnaru). Hè accumpagnatu da caccià e cose senza necessità da u ventu, pirotje, explosioni di crackers.

I vacanze statali sò u ghjornu di u Labor , si celebra u 1 di maghju. U primu diurnu di ghjugnu, i Taliani celebranu u ghjornu di Proclamazione di a Repubblica , è u 4 di Novembre - Jornu d'Unità Naziunale .

Ma u maiò di e vacanze naziunali in Italia hè religiosa, i Taliani sò un populu assai religiosu. I festini religiosi più venerati chì qualchì tradizione si dedica in Italia sò Natale (u 25 dicembre) è Pasqua (a data hè determinata annu). I vacanze di Natale sò tradiziunalmenti cilibrati in u circhiu famusu, ma Pasqua - pudete è cù l'amichi in natura.

Festivaghji culturali è festivals in Italia

I festaghji è i festivali in Italia sò brillanti è culuriti, sò stati tudischi in ogni u tempu di l'annu in assai cità. A maiò parte di i festività sò cunsacratu à a musica, ma ci sò dinò dedicati à diversi articuli, uva è chocolate, festivals folklori è assai altri. U più famosu sò u Venetu Film Festival, chì ghjucanu à a fini di l'aostu o di principiu di sittembri è u festival di canzone in Sanremu, chì si compete à mità di frivaru.

In più di i festivi è i festivals, i italianos sò assai vacanze naziunale, chì sò urganizzati cù una scala larga, tipica di u populu di Italia. Unu di u più amatu è veneratu da u populu, hè u Carnaval di Venezia , sustegnu prima di l'iniziu di a Quaresma, a ghjente ammenta ancu i ghjorni di i so sante in ogni cità.