Valetin Yudashkin

Hè cresce chì una persona hè destinata per nascita di nascita è Valentin Yudashkin hè quella cunferma diretta. Hè un pioneeru di a moda sovietica è russa, l'unicu designer domesticu chì hè stata premiata u titulu di un membru di u Syndicate di Paris High Fashion. A so vita di u ghjornu hè incredibbilmente eccellente è a vita hè ricca in avvenimenti.

Biografia di Valentin Yudashkin

Yudashkin Valentin Abramovich nascit in una famiglia ordine in a regione Mosca di Bakovka. Dopu avè a zitiddina, u zitellu era predilettu di a moda: ghjorni è nuttati hà designatu una varietà di issi vistimenti, hà fattu i so mudelli, cusessinu per ellu stessu è a so famiglia. Malgradu u fattu chì i genitori cunzidiravanu l'imballa non una occupazione maschile, ùn interferiscenu micca cù l'admission di Valentine in u College di Industria di Mosca. E ùn pèrdite micca - finissimu cù un diploma rumanu, hà fattu un passu più vicinu à u so sognu di altissima moda.

Casa di Moda Valentine Yudashkin

In u 1991, Yudashkin prima introdutore u so culore di vestiti haute couture à a settimana Haute Couture di Parigi. A cullezzione fù simbulicamenti chjamata "Faberge", è senza dubientu pagatu tribute à u travagliu di u geniculate genovore. Sicondu a so forma è l'accordu, i vestiti di u ghjovanu designer riveniu à l'ovu Faberge. A dicenu chì l'audienzia fù scunvatu hè di dì nunda. Nuddu m'hà dettu à un disinvaturi di moda russa, un travagliu cusì impetu. U fattu chì cù a liberazione di a prima coleta di Valentin Yudashkin personalment hè felicitu da quelli geganti di a moda mundiale, com Paco Raban e Pierre Cardin.

Dopu piglià u so primu picculu, u moda di a pupulazioni principià à travaglià ancu più difficili per ottene un novu scopu - l'apertura di Maud Valentine Yudashkin. In cunferenza chì in quellu tempu ùn ci era micca un prughjettu unicu simili in a Russia post-perestroika, hà dettu de novo compilà un pianu di l'affari adattatu à e cundizioni di a Federazione Russa è cunvince investitori scettichi di a prufittu di questa attività. Malgradu tutti i difficultazioni, a so intesa naturali, a intuizione, u talentu organizzativu è a fiducia in autore, vultò nantu à e circustanza. In u 1993, l'apertura ufficiale di a Casa Maud da Valentin Yudashkin.

I cosi passavanu in uchjinellu, è in 1994 in u showroom fu prisentatu una cullizzioni di l'autunno-invernu 1995. Dopu qualchissia, moltu di acqua hà sdrughju, ogni staggione nova tendenza di moda modulamente rimpiazzatu l'anzianu, ci era una quantità numerosa di disinfettori novi. Ma ci era solu una cosa stanca: nantu à u podju di a casa di Maud Valentin Yudashkin, i mudelli ghjovani adagiate à l'attraversu gaze sò ste labbrezzi constantemente.

A nova colture di vestiti da Valentin Yudashkin

Invece a so rich experience, Yudashkin ùn hà micca persu a so visione nova di u mondu di a moda. Una nova coleta di Valentin Yudashkin hè una cunferma chjuda di questu. U cuncettu principali di sta stagione hè a precisione di forme, colori conservadori è ligerezza di u teatru. Men's suits, Adattazione per cimini chiseled femminile sgassava ogni corpusioni di u corpu. Blusini, buttoned up à u cimiteru in cumbinazioni cù un tela trasluzente, senza dubientu abbandunà un locu per l'imaginazione è dà una sexualità incridibile à i so vistimenti.

Comu sempre, i vestiti in a cullezzione di Valentin Yudashkin occupanu un locu spécial: strette è chjusu - per riunioni di cummerciale, indiscrivibulemente lustru è culuritu - per spassighjate à a spiaggia, è di cumunità di luxurii - per l'avvinimenti suciali. U designer facia assai attente à i dati. Piani nantu à u tela di chiffon, appliqués da lustre è bèteux ispiravanu l'audienza remota. U spettaculu pruduce un furore, affinchendu un postgettu piacevule di critichi stretti è mods parisiani.

A fine di u show Valentin modestly retired from the hall. Connoisseurs di u so travagliu ùn anu micca surprised, perchè sanu chì avè finitu u travagliu nantu à una cullizzioni, u dilettante di moda abbicineghja per inizià a prublema, postu chì l'iniziu di u travagliu hè una parti favorita di a so attività creativa.