Cumu puderà un balconu cù un guilchile?

Questa varianti di u disignu hè u più famosa, cum'è u barcuni accera un apparenza assai presentable è i patroni per una longa volta decide u duminiu cù a dicurazione di mura è tettu . Prima di pudè apprezzate u terrazza cù un guirrigu, deve esse elettu a materia prima. Comu regula, usa un arburu, perchè vene un tuntu di cunsulazione è facia u bagnu più bagnu. Cumu ancu bè cumu e tàvule pegatu è solidu.

Scopre un balcuni cù un tabellone cù i nostri mani

Cusì, aghju fighjemu i struzzione urientale è i raccordi generali per finisce a loggia o balcone cù u forcu di lignu.

  1. U primu passu hè di preparalli l'uttini necessarii è a superficia di l'arbre. Se avete acquistatu un arbre micca di u prima scola, duverà moltu una pezzu cù una macchina. Avemu bisognu ancu di tavule è vitture, clips di i vitture, e unghie spechje. Ogni dimenisuni sò selezziunati secondu u listinu tipu di guarnità.
  2. Prima di tutte e cose cum'è sti grapuli. Sì i muri nantu à u to balcone sò chjami bastanti, pudete fà per elli senza elli. A distanza annantu à i coghju hè di circa 50 cm.
  3. Allora pudemu struisce queste chjappi di lignu.
  4. Prima riparà u fondu. Allora aghjustemu e distanza, cuntrullà u so livellu, è riparà a cima.
  5. In seguitu, avete bisognu di installà e rachette intermedi chjamati. Per fà quessa, averemu sopra u rack in i primi dui è cuntrole più à u nivellu sanu.
  6. Ceppi di lampa sò anu aghjustatu. A questu parti, avvìcamu solu dopu chì u fori hè stallatu nantu à u muru.
  7. À u barraccone, u forchettu trimmed, ùn era micca solu belle, ma ancu caldu, hè stata insulata. Solu i mura chì emergenu fora è preferibbilmente u suffittu avarà da scaldà. Dopu l'installazione di l'acqua, tuttu hè bonu.
  8. A porta hè prezzi cù u plasteru.
  9. Avà hè u tempu di trascurizzà a balazza cu un guarnimento. Ùn importa micca di quandu partendu da. A cosa principal hè di cunnette attentamenti ogni unnessu in u groove, utilizendu stu insert.
  10. A photoe mostra chì ùn pò micca affissà u forcu.
  11. U primu stadiu di muntà u vagoneu in u barcuni cù i vostri mani sò cumprati. Allora pudete prucede à finisce u tettu.
  12. Prima di rimbursà u tettu di u balcone cù u guarniu, avete digià utilizatu u metu famusu per riparà e rostichi. Ci divintàvanu à u principiu di a lezziò.
  13. Prima, aghjustà u ferru à u forcu, quì pudete fà senza cazzi. À questu primu rachemu pudemu riparà dui più.
  14. Per annunzià u tettu di u balcone cù un guilata ùn hè micca più difficiule di i muri. U prucessu hè ripetitu cumplittamenti: avemu un mutivu di ungliu in ghjente è si move pocu à u latu chì si cunvolse.
  15. Questa hè a cussu da a cunnessione tra u muru è u suffittu. Se ci hè un desirminamentu, pudete finisce e articuli cù cunti di stari di lignu.
  16. Dopu l'installazione di u forcu, deve esse cuparti da una strata di laca. Perchè oghje ùn ci hè una scelta larga assai, ma assai maestri recommandenu lacquers acrílicos. Ùn sò micca paura di scorza o calori. Sò fatti nantu à una basa di acqua, permette chì i làrichi di respira.
  17. Dopu chì avete appiccicatu u prima capu, lasciate seccu beni. Dopu assicurà, tutti i villi nantu à a superficia di a legnu saranu forsi. Cusì avemu bisognu à travaglià l'arbre cun carta di carta.
  18. Dopu avutu a rutinu, purifica à l'impurtante boschimu cù un pappagallou umitu è ​​caccià u polu. Allora aduprate a seconda è terza testa.
  19. Cumu avemu trimicatu u balassimu cù i nostri mani, nascenu una stampa completa. Molti decidenu aghjunghje quì st'abatabile o nicchili. Balcanu di legnu stà bellu ghjornu affissante. Hè moltu simplice di guariri di u forcu, ma in u barcuni hè sempre l'ordine è l'puliti.