Tularemia - sintomi

A Tularemia hè trasmessa da l'animali, sta malatia infecciosa aguda ùn pò esse sparghje di persona à persone. Ma ancu s'ellu ùn avete micca animali, u risicu di infizzioni. Fighjendu nantu à a simbulizzioni di a malatia tularemia, è induve puderete sceglienu sta infizzioni.

Signulini cumuni di tularemia

Sta maladie hè stata primu scuperta annantu à centu anni fa in gophers americani. Allora i scentifichi eranu surprised, avèndulu vistutu l'animali in una malatìa assai simili à a pesta bubunica. Ma a so sorpresa era ancu più grande quandu era stata nutata chì di i rosi tularemia hè megliu trasmessa facilmente à a persona. Inoltre a fonte di infezzione in tularemia sò i ghjacari, l'ovale è tutti i rosii di rosi. Quandu una tick is bitten, un virus entra à u so organismu, chì si sviluppa gradualmenti in una vucca di tularemia, è ghjè pò esse trasmessa da l'animali à una persona per u cuntattu direttu. L'agenti causativu di tularemia in questu casu pò esse cunsideratu un bacteriu di verri gram-negative rodent anaerobic.

I signali principali di tularemia pò diferenziu secondu a zona è u modu di infezzjoni, ma ci sò sintomi chì sò tipichi per tutti e forma di a malatia:

Hè tìpica, u periodu di l'incubazioni di tularemia hè 5-7 i ghjorni, è i sintomi di emborgamentu pò durà duratu à un mesi. Sulu solu questu, u paci à hà sintomi pronunziati, chì indicanu l'enfasi di l'infezzione.

I sintomi di tularemia depenente di a zona affettata

A Tularemia pò lucalizà in parechji posti, secondu a modu chì a vurpi accumpanja à u corpu. Forma pulmonaria di tularemia, se a malatia si trova senza cumpetizione, u trattamentu adattatu passa assai rapidamente. Principi caratteristiche:

A forma pneumatica tene cunsulenza serbia.

Sì l'infizzione hà fattu per a pelle, a forma bubunale di a maladie sviluppeghja:

In questu casu, hè impurtante di rializà i misure di sanità, internu è internu, per evitari di sepsis.

I nòmini linimichi affettati pò aumentà significativamente in grandu, asematu à a forma di u ovu di polletta. In inizialmenti, u prucessu hè aggruttu cù forte sensibulità dulurusa, eventualmente cacciatu.

Quandu infecta da a sclera di l'ochju, l'inflamazioni di i ganglii limfatichi hè accumpagnata da a conjuntivitis. A córnea, per regula, ùn hè micca danatu.

A malatia di a tularemia, chì si mette in u corpu cù l'alimentu è l'acqua, pò causà danni à a mucosa di a bocca è esofa. In questu casu, l'abscesses è l'ulcera sò ancu accumpagnati da infjammazione di i nodi.

Medici preventivi è precautions per a malatia tularemia

Indipendendu à cumu si trasmessa tularemia, u trattamentu deve esse realizatu in una facilità medica speciale. Infezzjoni da persona à persona hè sclusa, ma hè pussibule di re-infezione cù l'appruvazioni domestiques, a robba è altri elementi chì ponu contactà a fonte d'infezzione - animali malati. U bastone di tularemia hè assai tenacious, pò campà à sei mesi in un ambiente umitu è ​​genovore. Dying in a warm and dry climate, scantu di disinfectanti è antibiotici.

In a prevenzioni di tularemia, i vaccinati sò aduprati. Hè ricurdatu ancu aduprà guanti chì u cuttivatori di u ghjocu, u usu obligatoriu di un respiratori in l'addevi di veste è magazinate di prudutti agriculi.