Suppositori vaginali

I suppositori vaghjini sò una forma di medicazione chì esercanu azione lucali. Sicondu data storica, l'usu di suppositori rectal hà fattu cù l'Anticu Egittu. Cusì, sicondu u papiru Ebers, i Egiziani utilizonu candele per a laxattivu, è ancu in u trattamentu di l'hemorrhoidi.

A ora, suppositori vaginali è rectal - una panacea veru per parechje malatie. A tali classificazione hè assuciata cù i numerosi abantava di sta forma di dosificazione è e particularità di u so effettu. Sò nimu:

Variata di suppositori vaginali

U medecenu farmacèuticu offerta suppositori vaginali di varii formi è azzioni. Sposta d 'apparenza chì distinguite:

L'anumali sò a basa di u prugrammu terapicuu per quasi tuttu e malatie ginecologicu di una natura infatigiosa è infatigante. Sicondu a causa è patogenu, a gravità di a malatia l'especialista hà sceltu sommetsi vaginitis antiinflamatorii cù u cumpunenti di essenziali necessarii.

Più venduti

A maiò spessu in a pratica di ginekulugia sò stati usu di e seguenti droga:

  1. Suppositori vaginali Chlorhexidine . A preparazione d'antisettiche, hà una efficenza alta à contra a bacteriana Gram-positiva, Gram-positiva è virale. Spessu, i suppositori vaginali. A Chlorhexidine hè utilizata per trattà micca a vulvovaginitis in natura e a vaginosis bacteriana in petite chicas.
  2. Suppositori Vaginal. A droga hà comprobata com'è una strumentu prevene solu per l'infuzzione cù infezioni sessuale dopu à e coperzioni sessuale senza prutezzione, per a salvezza prima di a cirurgia, è per u trattamentu di vaginosi è di colpiti batteri.
  3. Suppositori Vaginal Pimafucin . Un rimediu pruvatu per infezzione di levadurosa, ùn ne perchè micca reazzioni allergii, in più chì ghjè spessu prescritto à donne incinta.
  4. Suppositori Vaginal Synthomycin . L'Antibiòticu cun una gran varietà di l'azzioni, aiutà à aiutà à trattà l'infezzione bactrienne in l'organi pélvis.
  5. Pharmatex - suppositori per l'utru vaginali. Solu cun l'aderenza stretta à e regule d'utilizazione, prisentatu in u manual, pò esse usatu com'è contraceptique local in u periodu postpartum, cù a taccione, cù a menopause, dopu l'abortu è l'affari irregulari.
  6. I suppositori vagabinali Panavir sò trà i medicini antivirale è immunomodulatori.
  7. Metronidazol . L'indicazione principale per l'usu di sti suppositori vaginali hè a trichomoniasis urogenitale, cum'è a vaginitis inespeccique.
  8. L'acilata hè un pruibioticu vaginal cun effettu antimicrubbià in a forma di un suppositori. Hè per quessa, hè utilizzatu in parechje malatie, in particulare, prucessi infjammatori di l'organi pélvis, currezzione di a microflora di a vaġina, a prevenzioni di e consegni postpartum.
  9. I suppositori Vaginal Nystatin hè utilatu in u trattamentu di candidiasis vaginal, è ancu com'è un conomitante in a terapia d'antibiotici, chì destroi a biocenosi naturali di a vaġina.
  10. I suppositori vaginali cù l'oliu d'arancia marinescu pruvata da più di una generazione di una strumentu chì favurisce a guariscenza è a ricuperazione di a mucosa.