Vacanze avec zitelli à l'esterno

Viaghjà li stranieri cù u zitellu spessu spone in parechje prublemi pè i genitori: ellu sceltu un paese assicurativu è un hotel cunfurtu cun un prugramma per i zitelli, ritardi à u cunfini grazi à i documenti, cullendu un kit di primi aiutu pè u primu aiutu ùn hè micca una lista completa di e difficultà chì e famigghji chì vulevanu viaghjà cù i zitelli.

In questu articulu seguiteremu u stati più impurtanti di a preparazione per u viaghju, parlarà di e regule per passà a fruntiera cù u zitellu, parlaremu di e medicina è e cose chì vole à preparà in anticipu è pigliate cun noi in strada, etc. U scopu principale di l'articulu hè per aiutà à fà una festa cù u vostru zitu in un veru trattu.

Per fà un restu cù un ziteddu fora senza nisun prublemu - hè propiu?

A cundizione principale per u restu riversatu d'altri oltremare cù i zitelli hè una preparazione curretta. U più cunzunziu avete preparatu, u più calmatu è più cunfidendu chì avete sentu, è i menu i prugrammi è e sorpresa u ghjuvamu. Innota chì un viaghju stranieru in l'inguernu cù u zitellu hè un scontu perchè per u corpu di u babbu, cusì u periodu di sughjornu in un paese cun un clima chì hè assai diffirenti da l'un solitu d'esse da almenu un mesi - per chì u zitellu hà da tempu d'adattà è veramente fighjonà. Inutile, u corpu di u zitellu ùn uttene nisun benefice di viaghjà straneri - un cambiamentu cambiamentu di clima (un viaghju da quì è in u ritornu) per migliori diventeranu una freccia di tene.

Ùn vi scurdate di modu riguardu à documentà per un vitturinu. U zitellu deve dettu:

Inoltre, i ducumenti supplementari pò esse dumandatu. Pudereti più infurmazioni nantu à queste si pò truvà in l'autorità lucali (migrazzioni, guardia di u cunfini, etc.).

Prima di tuttu, duvite sceglie un paese. I criteri de selection deve esse:

Quandu sceglie un cumpagnu aereu, dumandate sèvite per i viaghjatori cù i zitelli À a maiò parte di ee chjeni, i zitelli sottu dui anni aviani mosca in libertà (senza occupanu un sediu separatu), mentri i zitelli sò datu cunzone speziali libri. Duranti u viaghju sanu, u mulinu pò dorme pacificamente, senza interferirdu cù i genitori è senza avè avutu qualchì inghjuttinu. Ma tenite in mente chì u nùmeru di cunti ùn hè micca unlimited. Cuntenevi u cradle per u to babbu in anticipu. Azièe individuali offerta buttreghi di ziteddi cù grandi casu. Specifique a dispunibilità di e cose è i sconti per i viaghjatori cù i zitelli sianu da esse in anticipazione (ponu truvà in e siti ufficiale di l'imprese). Se pensa un volu cù i zitelli, pigliate a curazione di l'avete avvutu à u registru.

In certi ajruporti hè assai stuffy, cusì hè megliu esse tene l'acqui senza edità per bevi. Se viaghja cù un zitellu, pruvate per riduce u tempu spentu in l'aeroportu, per esempiu, pruvate à passà u cunfini di a righjoni è di u dwana senza aspittà (dumandà à i travagliadori per esse servizii).

Assicuratevi di riservà i chjassi in anticipu è avvisanu à l'hotel in anticipu nantu à a vostra agenza. Prima di sceglienu un hotel, dumandate a cundizioni di a vita per i zitelli (sia un catu stanu o playpen in a stanza, se esse un menu di i zitelli à l'usteru di u lavu di l'uttellu induve puderà frascà u zitellu, chì tipu di pavimentu: slippery o not, etc.). Ùn pigliarete cun voi tutti i ghjuculi chì avete - in a maiò parte di i paesi pà cumprà micca è ùn hè micca difficiule, è in l'Europa, i ghjuculi à i zitelli ùn sò micca solu più valori chì in i paesi di u CIS, ma spessu saranu sempri.

U primu aiutu pè i zitelli di fora

U prugramma di primi aiutu per u zitellone hà da chjamate e seguenti categurie di facilità:

  1. Rimedi per i cumbugliu è l'irritazioni di a pelle (panthenol, suprastin, fenistil, etc.).
  2. Agenti curativi.
  3. Vata, bandage, gesso, cornuti di coltu è altre materiale higienicu è dressing.
  4. Eye drops (vizin, albucid).
  5. Antiidiarrege, antiácidos, sorbents e altre rimedii per disordini digestivu.
  6. Drogini per i friddi.
  7. Medici prescriti da u duttore in personu per u zitellu (medicini per e malatie cronica, etc.).