Autunnale cottage - pianta è cura

A charming flower autumn autumn has received the name due to the fact that l'apparenza chì s'assumiglia crocus, pò move in a primavera calidez. Ma in u patiu hè in u vaghjimu! Per quarchi, sti dolci delicati siranu com'è un ricordiu di l'ultimu estiu, per altri sò cum'è un raghju di sull'immaggiu in un fogliu di l'ombra. In ogni modu, nuddu pò esse permettenu auturale autumnal!

Sta pianofria appartene à a famiglia di senza ferita, chì cuntenenu più di un centu spezie. U locu nativu di u autunnale di u culleghju hè l'Àfrica di u Nord, l'Asia Centrale è l'Orienti Medio. Gratu à a so pretensione in u crescente è di l'assistenza, u vaghjimu di u vaghjime serve com una dicurazioni eccezziunale per qualsiasi leite di fiori è manni di fiori. E so fiori pò avè una varietà di culori - di neve-biancu à una lila rica. Hè sorprendenti, ùn ci hè casi nè ulecenu durante u vaghjimu di u vaghjimu. Se selezziunate bè per a piantazione di una varietà di cedarna, u fiorente pò esse prolongatu à u primu ghjàldu di invierno.

Plantamentu è cura

A pianta colchicum hè necessariu in quandu i lampi recullati in u ghjugnu à lugliu sò siparati, disinfettati è assicati, chì hè, in a primu dicada d'aostu. In ogni casu, prima questu, u territoriu hà da esse preparatu. In a natura, sta pianta ponu vistu nantu à i chjassi di u boscu, pradieri, questu quì, u cedaru prifiriu un abissu nutrittiu, chjude è chjucu. Ma l'acqua stagnante per ellu hè fatale, perchè ùn esiste micca un fossu nantu à u situ.

Bulbe si deve esse pittati in una zona luminata in i tocu à una prufundità circa 30 centimetri, sprinkled cù a terra è abbastanza rega. Dopu a trasfurmà a cura di u crocus di l'otoño hè ridduzzione à l'irrigazione, è poi prupostu chì u clima hè àridu. In l 'invernu, ùn hè micca necessariu copre cù una filmu, postu chì a pianta hè carattarizata cum'è rinfrescante.

Ci hè cunsigliu per plantà i foglie cadute in i picculi gruppi, chì i pezzi perenni ùn sò più piaciati per a prima volta cun una sola fiore, è in annunzii susseglievuli crescenu i zitelli bulbossu ponu parechji fiori di fiori bianchi, lilaci o rosati. Tali rametri boni è una maravigliosa scelta di a pianta. Pudete ancu cutà queste culori. In l'acqua ponenu parechji ghjorni senza perde freschezza.

Una volta in trè à quattru anni, un trasplante hè necessariu per trasplante, chì permette à mantene l'abbundanza di fioritura.

Riproduzione

U megliu modu di ripruduce u vaghjimu autumnale hè a divisiona di l'arbulu. Durante a staghjone di u veranu, ogni bumbelle di a pianta hè sopra sottu cù parechji zitelli. Quandu i foglie cumencia à moriri (a mità di a fini di giugnu), ùn sò micca stampati, permettenu i benzini à riunioni. Tuttavia, ùn abbiate micca u momentu quandu a pianta marchja sempre hè visibile nantu à a superficia, da quandu ùn sera micca pussibule di truvà u focu in a terra. Puderanu i lampadiei, diventeranu prestu in parte è accadute in un locu friddu è scuru davanti à u disembartamentu.

Tips Tips

Quandu a pianificà a ripruduzzione di u culleghju di u vaghjimu, pre-pianta in a zona unni creceranu, parechje arburi di piantazioni annuale. U fattu hè chì quandu aspetta per a madurazione di lampi bulbosses duverà per contemplà una stampa micca assai estètica - fogli groentus, falesi marchiti. Anu annu ocultaranu stu difettu, distraitu l'attenzione.

Ùn vi scurdate micca! Ochju culchicum tappanu uni pochi di corsi assai poisonous ! Qualchese contactu cunseciute cù sti piante sò esse realizatu in guanti. Dopu à u duminiu, distruzzioni di e parolle per mezi meccanichi o trasplantavanu, vi pudete lavà in manu e mani.