I dui frati di Weinstein sò suspettati di assetu sessuale

Uni parechji settimani, i publicatori di NewYorkTimes pubblicaru un scandalous article di u persequitazione sessuale da u famosu pruduttori Harvey Weinstein. L'autori di l'articulu, i ghjurnalisti Kanter è Tsohi, ci hà dettu chì, durante parechji anni, u pruduttori persistenu u sessu à i ghjovani attrici, prupizie una carriera vertinale è u prugressu in Hollywood.

Tuttu si colapsò!

Dopu à l'iniziu di u scandalu, a vita di Harvey Weinstein mudificà radicali - hè statu immediatamente dimustratu è spulatu da l'Acadèmici Cinéma, è sopra tuttu ciò chì a so moglia abbandunò, spieghjendu chì ùn pudia micca più di vivere cun ellu.

Sam Weinstein amparò chì hà fattu assai sbagli, ma ancu pruvatu à avè qualchì modu per ghjustificà e distruda a ghjustu di a tempesta chì era ingombatu nantu à ellu, accusendu di cungiura di u so fratellu. Harvey hà dettu chì u so fratellu specificamente l'impunia nantu à ellu, cusì assicurendu l'unicu cuntrollu di a cumpagnia di film Miramax, una di a più grande in Hollywood, in quantu a famiglia di a famiglia generale The Weinstein Company.

"Eperò di bumerang"

Ma, u male, cumu dicenu: "ùn pò esse micca punitu", è prestu Bob Weinstein, dopu à u so fratellu, era accusatu di pretensioni sessuale. Amanda Segel, chì hà travagliatu in Bob Weinstein durante a filmazione di una di a serie, hà dichjaratu chì u pruduttori persiste à persuadie à a so relazione cù ellu è si calmonu solu dopu chì a so ameci da abbandunà u prugettu.

Leghje ancu

Avretu Segel rapprisenta l'azzioni di Bob com'è assetu sessuale è chjamà accountability. Bob Weinstein, in u turnu, ùn si pò micca ammendari la culpabilità è, secondu l'avvucatu Fildsa, rapprisenta i so interessi, pudete furnisce cum'è scusa elettronicu in corrispondenza cù un attore chì, sicondu Weinstein, ùn era micca ridduciutu à qualcosa obscene.