Leonardo DiCaprio è altre triumphanti BAFTA-2016

Aieri di a sera, a capitale britannica accoltu a presentazione di unu di i premii di più filmali in u mondu - BAFTA, chì hè stata premiata da l'Acadèmia Britannica di Cinema e Televisione Arte. Fù quelli invitati è i premiere eranu assai nomi grandi, nantu à a catina russa sfruttata Di Leonardo DiCaprio, Dakota Johnson, Keith Winslet, Keith Blanchett, Matt Damon, Emilia Clark, Olga Kurylenko.

"Survivor" è DiCaprio

L'avventura drama Alejandro Gonzalez Iñárritu hè statu ricunnisciutu com'è u megliu ritruvamentu, è l'impurtante DiCaprio, chì hà ghjucatu, era u meglius attore. Inoltre, u film ricevenu premiu per dirigirru, u travagliu camera è u sonu.

In quantu à l'altri vincitori, diventonu: Bree Larson per u rolu principali in a cinta "The Room", Kate Winslet per u rollu assistente femminile in a film "Steve Jobs", Mark Rilens per u sustegnu in a cinta "Bridge of spies".

L'avvenimentu solenni è a "cambra di bacio"

Questu ora a presentazione di u preghjudiziu coinciditi cù a festa di u Ghjornu di Tutti Ameli, perchè l'òpera reale Covent Garden hè un ambienti spettaculu.

Star ladies anu incredibbilmente belli, è l'urganizatori cuntinuonu cunfittendu celebriti, u mandò d'un "bagnu à bagnu" (duie persone chì si mette in brame). Allora, in a so favua piace à Leonardo DiCaprio è Maggie Smith, Julianne Moore è Brian Cranston, Eddie Izzard à Wilson Rebel, Alicia Wickander è Michael Fassbender.

In quantu à i vestiti, i biddizzi appughjenu à i vestiti di sera. Kate Winslet hà vistutu un vestito asimmetricu nìmicu, Olga Kurylenko - un vistitu delicataghju, Dakota Johnson - un mantellu riliventi da culore, Julianne Moore - un vestitu biancu è biancu cù un trenu.

Leghje ancu

A scontra vicinu à Covent Garden

L'ambienti festivi di i invitati ùn anu spoutate da l'attività di prutesta, chì ghjè in lu muru di u teatru, induve l'attivisti, dissinseatu cù l'absentie di l'attri neri per i nominei per l'Oscar, di u votu di u boicot.