U vinu hè bonu è male

Parechje sò cunvinti chì l'alcooldu hè preghjudiziu à a salute, ma i scentifichi anu pruvatu chì questu ùn tocca à u vinu, postu chì cun l'usu limitu hè pussibule riesce beneficii significati. Hè megliu micca di salvà in un pruduttu è esse rispunsabili di sceglie.

I vantaghje è u danu di u vinu

U vinu hè acquistatu com'è u risultatu di a fermentazioni di u suchju di uva. Grazie à questu moltu sustegnu utili, chì sò in bè, passanu in vinu.

Benefici di u vinu di u vinu:

  1. A causa di a prisenza di u putassiu, u magnesiu è altri minerali, a zuccarera hà un effettu pusitivu annantu à u sistema cardiovascular, cum'è i vasci s'annandenu, l'ammontu di colesterulu preghjudiziu hà diminutu, è u risicu di l'atherosclerose scunnisciute.
  2. U beneficiu di u vinu hè a dispunibilità di antioxidanti, chì ghjè attivamente favurite i radicali liberi, è questu aiuta per rinfurzà u risicu di cancer.
  3. Impruvate u sistema digestivu, cum'è l'appetite, a secrezioni di a glàndula aumenta, è u nivellu di acidità in u stomacu nurmalizà.
  4. Una richia di cumpusizioni aghjusta à migliurà u metabolismu , per esempiu, u cromu hè impurtante per a sintesi di l'acidi grassu.
  5. Hè impussìtellu di ùn spiegà cun l'attrezzi di tonificazione di u bè, è dinò a pattu cun u stress è a migliurà u sonnu.

A buttiglia è u vinu di a casa pò purtà micca solu u bonu, ma ancu u danu à u corpu. Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì ùn pudete micca beviate più di 100-150 ml di st'acquazza alcoolica per ghjornu. Se cresce a dosa, u vinu hà da esse preghjudiziu. Tuttu l'alcooluggìa, chì ghjudice nantu à u corpu hè distruttivu. Un altru dannu à a vittura pò esse di u tannicu, una alta cuncintrazione chì porta à l'occurrence di iperturi severi. Ùn pudete micca bevià vinu spessu, perchè hè preghjudiziu à u furu, è pò guidà à u sviluppu di l'iperturione.