Salsa "Tkemali" in casa per l'inguernu

Per i amatori di a culinaria georgiana o simuli picciotti, suggerenu à fà per l'inguernu una salsa deliciosa "Tkemali". E i ricetti cedificati sottu seconfortte vi aiuterà cù questu.

Cumu fà a salsa "Tkemali" da i circones cirasa in casa - una ricetta per l'invernu

Ingredients:

Preparazione

Alycha rinfrisca sottu l'acqua corrente, a ponemu in un pane, fate cù l'acqua, perchè ùn cogliu i frutti è pona nantu à u focu. Dopu avvalutu, coguanu u cuntenutu di i pranziati per quinze minuti, è pozzu tufate a massa alitica in un tamarzu, siparendu l'osse. Puderanu esse lasciati, darà una salsa di a sourzza chì vulete.

A capita d'agliu hè disunculata nantu à i denti, neve è fate mette in a tazza di u blender. Allora mandemu un fogghiu di pimentu calda, anu chjappu in mezu à u mità, è sguassate una castagna di sumenti cun e pezzu è un peduncle. Anu aghjunghje l'agliu cù prugne sprig di lavagna è secca. In a versione autentica di a cucina, tkemali mint hè utilizata (ombalo), ma in a maiò parte di e regioni hè casi quasi impossibile di truvà una, cusì avemu usatu u pezzu solidu. Se vulete, in questu staghjunu, pudete aghjunghje walnuts rassciati in un morteiro (per a cantina proposita di prugna - 1 vetru). U saffron d'Imereti è i cicanti di coriandro sò chjappi in u morturu è aghjunghje à u restu di i ingredienti cù u zuccaru è u zucchulu granulatu. Pudemu a massa cun una licenziale, è aghjunghje pulp of plum senza sementi è torna più moltu finu à ottene una prudenza uniformi di a salsa. Pruvate a ora per u gustu è se ne necessariu aghjunghjene un pocu più di salitu è ​​di zuccheru. Se u prugnu hè troppu dulce, pudete aghjunghje una cullizzioni di l'acitu di vinu à a salsa. Allora u gustu di tkemali diventerà più armonii è equilibrati.

Scambià a massa piquante in una punga o una puchina, pusendu nantu à u focu è fogghjulu dopu avè bracciatu cù signalti à pena di notte di bullente in u più chjusu for vinte minuti.

Pigliemu a salsa preparata "Tkemali" sicondu i testi stijotulini secchi, saldatu cù tufonce cottu per cinque minuti è chì a crescita di crescita lentamente sottu una manta fina o rugna.

Cume furià a salsa di prunellina georgiana "Tkemali" - ricetta per l'invernu

Ingredients:

Preparazione

Lavoru i prugnoli, dividite in dui semiati è scumpressate l'osse. Pulp stete in a cunchiglia, vi vendu un pozzu acqua è avemu una capacità nantu à u piattu. Fate u cuntenutu per vint'anni, aghjunghje u patzu piccolo picatu, dopu a rimettiri da i zicchini, puggiate u prugnu cù pepite cù una licenziale è detechjarà nantu à a stufa.

Facemu una salsa di salza, zucchero, lupu-suneli, stirate, cogliu u cuntinuu cù una tapa è permettenu que l'enfemali languide in u focu più chjuve per trenta minuti. Avemu aghjunghjendu i dentalli sbuchjuli in a salsa, aghjunghjenu u cilantru finamente piccu è lasciate durante un altru trentà minuti. Sì a salsa hè troppu grossu per voi, pudete diluce cù acqua un pocu. À a fine di a coccia, fate in l'acitu, stirkendu è dispensa u cuminate nantu à veli sterile è secche. Scudemu i tappi, turnate i vutti in bagnu è lasciate sottu una manta o manta per a rinfreszzione lenta è l'autore sterilizazione.