Insalata cun pera

E hà sappiutu chì una pera hè micca solu un fruttu cusì diluvante è fragante, ma ancu un ingredientu maravigliu per a preparazione d'insalati diliziosi! Un esempiu vivitu hè una insalata cun pera è furmagliu . Eppo, postu chì sò parechje ricette per insalate cun una pera, aghju cunsigliate parechje cunbinazioni di ingredienti.

Insalata calda con pollo e pera

Ingredients:

Preparazione

Allora, u puddaru di cota hè furnitu o coggiu à a preparazione sana è diventata in fibbra. A spina di col, ciuttu in una padedda cù l'oliu d'aliva, u salinu è a pepite à u gustu. À a fini, vultemu u vintellu balsamicu. Coperta l'ùtta è seguite a cocilla à u calore minimu per circa 1,5 ore. Minuti per 30 prima di fine, aghjunghje l'amandula è a passina, si mischjianu. Portonu a peara cut in lettu è mantene nantu à u focu durante uns 10 minuti, finu à chì sappanu.

A massa preparata mezclita cù u filettone di pollulu è posa in una insalata.

Salad with ham and pear

Ingredients:

Preparazione

In una piccula salsiccia mancira u mustardà, u latte, l'acitu, u salinu è a pepite à u gustu. In una padedda cù l'oliu vegetale, frette u ziteddu finamente finite finu à ch'ella hè frisita. Allora turni nantu à una tagale di colore è liggeru piacevule. Purtimi tagghanu a mezzo è sguassate i pomi. Scurriemu in trisciami è mischju cù ciciri è u jamone. Cù cù l'insalata di ucechjaru, trasfurmà è serve à a tavula.

Insalata cun pera è gambarinu

Preparazione

Coperto lavatu, limpiatu da a cunchiglia, secca cun una tagale di carta. Allora preparalli a marina. Per fà questu, mischjianu u zitellu di limonu, u melu, oliu d'oliva, squeezed through the presser à l'agliu è u pappaghju. Puderà a tazze cun addevu è lasciate à marinate per 2 ori. Tagliate a pera in quartieri, pigliate u core, fizzuli cù l'oliu d'oliva, pepite è a mettela nantu à u fornu durante 15 minuti.

Nanzu à a pera, aghjunghjeva una fetta di pani biancu crosta in cuttuni, sprinkle cù l'oliu d'oliu, scuzzulendu cun canne è furmagliu rossu parmpenu. Prawn lignate fritterer à una parrilla. Per riimpiarete, mettite in un pappu un oliu d'oliva, l'acitu, a mustarda, aghjunghjenu e cilieggi secchi è nucelli. In u panu prupunimu u colettu di lettuce, l'acqua di u petanu cù un additivu, è cunghjene cun gentile. In cima di decorar cù gambelli è quarti di pira.

Sì avete averanu camurese è forza per un novu platu, pruvate a nostra ricetta per César cù i gambarè .