Cumu chjamà a Reina di Spade in a tarda?

Probabilizente, assai sapendu di u spiritu di a Regina di Spade, ma quantu esatta appena si cunnosce solu à l'unità. Ci sò parechje scelte, per esempiu, qualchissimi sustate chì a legenda hè stata perchè di a listessa carta, chì hè assuciata cù diversi tipi di disgrazia. Ci hè un altru mitu chì a Reina di Spade hè un ispìritu di circà u specchiu. Ogni annu, ci era più è variate sfarenti, attribuantanu una negativa à sta stampa femina.

Per principià ci hè necessariu di capì, perchè ùn hè micca putente di causà a Reina di Spade, se hè terribili. Sì u spiritu si senti dudati è e so sperenze, pudete attaccà, piglià l'energia è portanu qualchì altru dannu. Dunque, se ci sò dubbî, hè megliu abbandunà sta magia .

Hè pussibule chjamà a Reina di Spade?

U risultatu di u rituali hè direttamente ligata à i pinsamenti di l'omu. S'ellu si chjama u teme è preoccupatu, o, per contu, serà affinnatu negativu, u ghost inghjuntatu è chì qualcosa bè ùn deve esse espertu da ellu. Per scopra una bona Reina di Spade, avete bisognu di una attitudine pusitiva, perchè ellu attruvarà un bon spiritu per voi stessu. In generale, l'imaghja finali dipende direttamente nantu à l'imaginazione di u chjamante.

E règule di cumu summon la Queen of Spades in a tarda:

  1. In generale, i rituali chì si pò esse realizatu tutte a notte è duranti u ghjornu. Simplyu in u primu casu, u percentuale di risultati successori hè assai più altu chì in u sicondu. Se u rituu hè esse dumandatu in a tarda, vale à vintu ore di i cortini o di fà u rituali in u bagnu cù a luci fora.
  2. Parechji si ponu sicutu picchì la Reina di Spade hè summoned and whether it is possible to receive some benefit from such a meeting. Sì l'spiritu hè pusitivu è u rituali hè fattu sicondu i regule, pudete esse espertu cumprendi u desideriu.
  3. Per pruteggiri di l'influenza negativa di u ghost, pudete aduprà a prutezzione, per esempiu, parechji amuletini , preghje, un saccu di salitu. Inoltre A Reina di Spade hè teme da a luce, chì significa chì pudete scantene è si vultò nantu à a luce.

Pudete puru scegliendu qualcunu versione di u rituali, avemu un fattu questu. Pigliate i dui specchi è i mette in ghjocu contru à fà u corridor. Arrange uni pochi candele chjucu, è unu piglià in manu è, aspettu in u spaziu, dicenu: "A Regina di Spade, quellu chì stalla in u mondu spitu, ghjunghja à a lumbre di a me candela" .

Se l'aspettu stimu pusitivu, pudete dumandà aiutu. Ci era una Regina negativa di Spades, stràccia u corridor, movendu i specje per fà sparaci.