Oraculu di Delfy - a storia è e prus prediczioni

I disghju di cunnosce i so averebbi hè sempre presente, era un locu per un fortunetellers, è per tutti i tempii. Ora l'oraculu di Delfu hè una fraseulugia, è in a Grezia antica, sta frasa significava un locu induve puderete dumandà una domanda è avè una preghjunzione.

Chì hè l'oraculu Delfu?

A dea Gaia era u patrone di l'oraculu, chì era guardatu da u dragone Python. L'estructura hè stata herdata prima di Thèmise, è poi per Phoebe, chì l'hà datu à Apollu. Grandson hà comprenditu l'arti di divinazione sottu a dirigenza di Pan, arrivatu à l'oraculu è divintò u so unicu maestru, u mortu u dragone. Dopu questu, ùn avia solu per truvà i sacerdoti per a so istituzione, diventendu in un delfinu, è dicenu à i marineri di a nave chì si sò scuntutu di a so destinazione. I marineri si truvavanu à Parnassu è custruìanu l'oraculu Delfi, dopu à l'appillazioni chì Apollu era appelatu.

Stu assistenza mítica seriu aiutò i servitori di u Diu radiante per ottene a popularità è u pesu in a societa. U tempiu addivintò populari, a so decoru maravigliatu da a ricchezza - a mancanza di copre d'oru è altre attributi ùn era micca. In u mondu anticu, l'oraculu di Delfi ùn hè micca solu un locu santu cù divinaturi prufessiali, ma ancu un centru puliticu. Tandu i cumandanti è i mircanti vanu ricivutu l'appruvazioni di i so disinni, è perchè i flussi militari è di u cummerciu eranu in manu di i sacrificadori.

Oraculu di Delfi - storia

A ricerca archaeologica induva chì l'urighjini di u santuariu sò sempre in l'era pre-greca. A data precisa di a fundazione di i stòrici hè difficiulmente chjamatu, hè cresce chì l'oraculu di Delfi hè questu 10u è 9 seculu aC. In u 7u seculu era custruitu una chiesa di chiesa, chì era abbruciata in u 548 aC, hè statu sustituitu da un magnificu edifiziu in u stilu di Dorian. Ci hè esse 175 anni prima di u terramotu, un novu oraculu era custruttu trà u 369 è 339 anni aC, i so ruins anu da esse studiatu da i circhuli. U megliu periculu in u 7 ° à u 5u seculu aC. U tempiu era stata annunziata in u 279 AD.

Priestessa di l'oraculu Delfu

In u primu, i prufissi sò stati riuniti solu annantu à l'anniversariu di Apollu, da u 7 di ogni mese, è dopu ogni ghjornu. In u tempiu di l'oraculu Delfi, tutti sò permessi, solu i criminali. Prima di u trattamentu, a quistione era di passà a prucedura di purificazione. Pythia hà datu prontezioni, è ghjèranu interpretati da i sacrificadori. Qualcosa donna, anche una donna casera, puderia diventà una pythia, ma dopu piglià a graduazione, era dumandata a castità è u serviziu devozionale à Apollu. Prima di u travagliu, a sacerdotessa lavò in a fonti è posò nantu à e so robba in oru.

L'oraculu di Delfi era furnutu cù sustegnu, chì Pythia inalati per immersione in u futuru. In l'estasi ùn pudia parlà chjaru, cusì un intresu era necessariu, pudendu dà un significatu à tutte e frasi falati. L'autori antichi foru arrigistrati di grapì assai prufissi, unipochi eranu concerti, àutri eranu imaginanti.

Oràculo di Delfu è Socrati

I prudutti è in i tempi antichi acquistate inscripzioni in i mura, l'oraculu di Apollu in Delfi pudete vantà esse dichjaratu "Sapete stessu". L'autori hè attribuita à i sages distinti, Platonu assicura chì a frasa in rigalu à u diu radiale hè statu prisintatu da sette pensatori. È Socrate dettu chì e mo parolle hà purtatu à u percorsu di a ricerca filosofica, u risultatu da quella era a cunclusione nantu à a identità trà l'omu è l'anima, chjamà u corpu à un strumentu. Dunque, in u prucessu di l' autorechnologi, unu deve esaminà a so ànima.

Oraculu di Delfi - predicazioni

Ùn tutti i prufiziati falonu in a storia, e seguenti sò largamente canusciuti.

  1. À cruciare u fiume Galis, distruverà u grande regnu . Hè una pronta hè rimpiazzatu da Crotu durante a guerra à Persia. Destruitu u regnu, ma u so propiu, è i sacrificadori in risposta à l'indignazione rispondeu chì in a prufezia u nomu di u statu vittimu era micca.
  2. A lotta cù làssula di latti . L'oraculu di Delfi dispostu à Filippu a vittoria macedonia in ogni battaglia in a presenza di sti tazziati. Era unu di i primi muniti d'oru incintu chì apre a e porte di ogni fortezza greca, cunsiderata impregnable.