Chì nummuru sò generusu?

I tradizioni chì sò caracteristichi di u periodu "pre-cunsacrate" sò debite à i nostri antenati-slaves. Anu attaccatu impurtanza impurtante à i rituali è à i rituali, è anche l'adopzione di l'Ortodosia, parechji di elli hà vintu finu à questu ghjornu. Eccu a tradizioni antica di generosità.

Chì nummuru deve esse generusu?

Scambià annunziate l'annu è u Natale, ma per i nostri ancestori pagani u principiu di l'annu hè assuciatu cù u ghjornu di u diu Veles, chì hè cascatu u 14 di ghjennaghju secondu u calendariu mudernu. Veles hè una di i deities cintrali di u panteistu Slavicu. Era patronu di a crudi animali, agricultori, à poeta è di scriviri. Ci era parechje oportunità per "appaciariate" stu diu. Cusì, per esempiu, quandu si cogliu u granu, spessu sottu una strata prima di micca cumpressata com'è vittima è a chiamava "Velesovaya beard". À a vigilia di questu ghjornu, i campagnari è i pruprietarii eranu attati in affari chì eranu di un caratteru rituali. In questu ghjornu, cirquelanu i ghjovani animali chì ùn sò micca stati addattati à questu, e poi allighjàvanu è animali cù l'acqua, dumandendu à i dii per dà a salute è a prutezzione di e so dolore.

I firenze eranu chjusi, e cinni sò stati sprinkled cù a terra cultivabile per a fertilità, i rossi di paglia da i pani eranu datu à u bisti domestici per esse "benedettu".

À a sera, u cena hè stata preparata, in norme cun u pezzu cù parechji riposi. In u stessu periudu, in a notte da u 13 di ghjornu, era necessariu di cumincià à fà ghjenuvesi.

Chì nummuru si mannanu?

A sera di u 13 di ghjennaghju era cunsidarata brillanti è ghjinirose per i nostri babbi, perchè in questu tempu u ligame veloci da a festa di Natale era digià vicinu à a fine. Tasty è parechji platti sò stati preparati per cena. Dunque, durante stu piriu, i fiorini è e zitelli cullettinu, pruvatu in diverse diffusione, è camminò intornu à i vicini ccu canzoni, balli è riunioni di tutte e benedizzioni. Di solitu u testu di questi discriva fu passatu da a parolla di bocca à parechji generazioni. I ospititi, per questu quì, dete rigali ghjenuvesi preziosi è documenti. Chì ghjè u nùmmuru di chjude chì ci andavanu da darà soldi?

I zitelli, chjamati o zitelli, sò ovule in a matina di u 14 di ghjennaghju. À questu tempu, i picciotti sò generalmente sottu à i finestri di casi è ancu cù canti rituali. E, sicuru, riceve da u patrone di a casa una recompensa in a forma di rigalu.

Era cunsideratu un signu dolenu per ùn dà l'alimentariu per u vostru benessimu è spicialmente micca per lascià chì i glurificà a casa. Questu, sicondu a credenze di i nostri babbi, amminate cù fallimenti è a mancanza di pruspirità in a casa per tuttu u prossimu annu.

Chì nummuru sò generosu è glurificatu?

À u stessu tempu, hè impurtante cunnosce u numeru di e persone chì sò simu, carizzando è vintu, perchè sti rituali sò assai simile è vai una dopu l'altru.

Cusì a matina di u 14 di ghjennaghju, ghjè accustatu a ghjente in casa vicinu è suminà u granu in u pavimentu, cusì chjamatu una vita bona è prussiana per i patroni. Però, solu i carusi è l'omi sò impauriti in questu, per elli ricivanu ancu rigali.

Caroling si face tradiziunale davanti à i santi. In u tìtulu di sta attività hè fàciule per leghje u nome di l'anticu diu eslavu di fun è patronu di e fede di l'armata di Kolyada. Quelli ghjorni, "mummi" sò camminati intornu à e case di e vicine di e vicine chì vulianu u patore di i patroni è a prusperità. I principali attributi di l'armata Eranu e capelli d'uccisione, vistutu di corpu, corne di parechji animali, maskeri casani. L'imaghjini principale eranu inspirati da u mondu animali, è di u folkloru folklore. A pupulazione si aghjunghjenu in gattivi, orsi, viteddi, pani, diversi spiriti malevi è spiriti. In carols puderia piglià parte tutti l'aspetta, se i zitelli sò chjucchi o anziani. Stu ritu era per u ghjovanu di un suttestu eroticu chjucu, accumpagnatu da spessu i forti parolle è u cumporu flirting.

Avà, armatu cù tutte e cunniscenze, imbueddu di i riti antichi di i vostri antenati, pudete sanu à circà i vicini, amici è dà un bellu statu d'ànima è i prugettu di tuttu u migliore.