U diu di a Guerra in a mitulugia greca

Ares hè u diu di a guerra in a mitulugia greca. I so genitori eranu i divinità cchiù putenti è significante di l'Olimpu - Zeus è Hera. Malgradu u babbu ùn era micca bonu per Ares per u so sangu. U Diu di a guerra era distinatu da a so miseria è senza rudezza. Ùn era micca sapendu chì ghjustizia significava, hà scherziatu annantu à a vista di u sangue è eventualmente hà tombu tutti i participanti in i battali. In a guerra, u so cumpagnu custanti era a dea di a discordia Eris. Li Greci si scantavanu di stu diu, perchè porta a morte è a tristezza.

Chì era u nome di u diu grecu di a guerra è ciò chì di ellu?

In u nàscita di Ares, Zeus ùn hà micca participatu, perchè succede da u cuntattu d'Hera cù a fugliali magia. Malgradu l'horrore è u timore di i grechi palesani u diu di a guerra, un ghjovanu bonu di altu cunghjunghje cù e spalle. À a so testa, hà sempre avutu un cascu, è in i so mani un scuttu, una spea o una spada. Curiosamente, u diu di a guerra ùn era mai ritrattu in battaglia. Bastamente, si prisintò in una pacana appena, cum'è si ripusà dopu à a battaglia. Attributi di questu eranu cunsiderate: urpenti, cani, torch banded è un kite. In certi casi, elaburà u diu di a guerra, cù a so manu l'estatua di a dea di a vittoria, Nicky è un sprig d'olivu. A patrona di u diu grecu di a guerra Ares era Afrodite. Ci sò parechje monumentu culturale induve questu parechje di dei hè reticulatu. Muvìu Ares in un carru fattu di quattru cavalli. In i bateaux anu ancu i so dui figlioli - Deimos è Fobos.

Sicondu una di e leggende, l'anticu diu di a guerra hà assai vulutu participà in guerri diretta, introducennu si cum'è una persona ordinaria. Duranti a battaglia, hà fattu un criaturu, chì avete alcune bundite per altru suldati, è cuminciavanu indiscriminatu per annunzià a so vita chì vinia per elli nantu à a strada. In such battles, no solu l'omi fallevanu, ma ancu animali, zitelli è e donne. Per quessa, assai grechi cosevanu chì era Ares chì hè culpite di tutti i prublemi è di l'duluri. Li Mortali cridètenu chì solu per pacificà u diu di a guerra, a vita serà agituata. Per queste si vultonu à i gianti per aiutà, chì aghjunghjenu Ares è u chjusu in u cunchju. U diu grecu di a guerra fù imprisonatu di 13 mesi, è dopu è statu liberatu da Hermes.

Cu Afrudita anu avutu cinque figghi: Deimos è Fobos anu tutte e caratteristiche di u diu di a guerra, Ares, Eros è Antaroto principiavanu à cuntinuà u travagliu di a mamma è una altra di e figliole era Harmonia. Ci hè ancu infurmazioni chì Ares hà datu cume una Amazoni forti è guerri.

I miti cchiu famusi assoziati à Ares

In Grecia, u diu di l'arroganti di a guerra odiò l'Athena, chì era rispunsevule per una guerra onità è ghjustu. Quandu ella hà pigliatu a spea di Diomedes è ughjettu in u so rivalu per chì ella cascò in un locu di l'armatura senza fughje, è u colpu. Ares si n'andò à Olimpu, ma Zeus hà dettu chì ellu avia megliu chì ellu ùn hè cun elli, ma in Tartaru cù i Titani. Cum'è altri dii di l'Olimpu, Ares ùn hè micca invencible, ancu e so forza. Quandu perditu a mente in u battaghju, era spessu battezu. A maiò parte di tuttu, hà patitu da u so principali cumpagnu, Athena. Sicondu parechji liggi, un ghjornu stessu era ancu capaci di sbattione un guirreru mortu ordinariu. Hèrcules è i gicanti l'hàbbenu scunfittu, in generale, Ares spessu sottu sentenu umiliatu. Omeru discresca cumu u diu di a guerra hà participatu in a Guerra Troia à u latu di i troiani. Per via di i celu per Afrodite, Ares s'hè cunversatu in un senato salvatori è hà tombu u so amatori Adonis. Hè u solu unicu diu chì ùn era micca invitatu à a festa di Peyrita, chì hè stata a ragiunaria di a guerra entre Lapiti è Centauru.

U cultu di Ares ùn era micca cumunu trà e grechi, cum'è cù altri pòpuli. In Ateni, ci hè un templeu nantu à l'Àmara Agora, dedicatu à u diu. Prima di a battaglia, i suldati vutaru à Athena, è micca à Ares. Prufittatu megliu in Tebi.