Chiesa di San Francesco


Lausanne hè un locu pocu è tranquillu di Suvietica , circundatu da l' Alpi è decoratu cù u Lavu di Ginevra . A cità hè famosa micca solu per a so natura stupente, ma dinò per i so monumenti architettonii unichi è l'edificazioni religiosi. Unu di l'attrazioni principali di Lausanne hè cunsideratu cum'è a Chiesa di San Francesco.

U passatu è prisente di a Chiesa di San Francesco

L'Iggia Giuleca di San Francesco hè custruita in u core centru di Lausanne in u quadru cun u stessu nomu, in vicinu à a Cattedrale di Notre-Dame . A storia di a chiesa cume in u 1272, era à questu tempu chì i monacchi franciscani cuminciaru a custruzzione di una nova cresia nantu à u situ di u monasteru di l'Ordine.

A Chiesa di San Francesco fuiu un incendi in Lausanne in u 1368, felice, u focu ùn avete micca cunsiquenzi catastròfichi. Cù u donu generoso di i citadini in a chiesa di San Francesco in Lausana, micca solu l'facciate di l'edifiziu, l'edifichini erani restaurati, ma a custruzione di una torre cù campane hà iniziatu. A principiu di u 15 secolo, a chjesa fù ricustruita è u campanile hè ricustruitu, è in 1937 i chiechi di a chjese eranu stati cù pultraldi di legno incisu.

Sfortunatamente, finu à u presente, una quantità modesta di detalls internu hè statu priservatu. dipoi u 1536 a Chiesa di San Francesco in Lausana hà partutu da u Vaticanu è diventà una chjesa Protestante, chì i so aderenti ùn sò micca sustinziali di i siti chì decuranu destinati à a prichera.

A Chiesa di San Francesco in Lausanne hè famosa micca solu per a so "età", per parechji si trova cunnisciutu ancu com'è u locu induve elettu John Lille hè statu abbitatu, cunnisciutu per avè sentencedu u Re Charles u Primu à l'esekitu in u 1649. Duranti a so esistenza, a chjesa hè stata ameciada repetitamenti: cusì, in cunnessione cù a custruzzione attiva in a cità, l'issueu di a demolizioni hè statu rispetitu à risuscità, ma grazia à u publicu, u tempiu era sempre difendita.

Per u turista nantu à una nota

Pudete fà accede à a chjesa per un taxi o un carru pagatu , o in trasportu pùblicu - in metrò per l'estremità di Bessires o à pede da a Notre Dame Cathedral. Pudete visità a chjesa, solu per u vostru propiu, ma dinò guarantiti una visita guidata - in questu casu puderà micca solu per esaminà a fachada è l'interjuri interni di u bastimentu, ma ancu per apprendu parechji fatti da a storia di a custruzione, a vita di i monichi è patroni chì participàvanu in a ristaurazione è a custruzione di a chiesa di San Francis in Lausanne.