Hermaphrodite - a mitulugia di a Grecia Antica

L'omu hè sempri attiratu da un mondu incriscu è senza esploratu. I fenomeni còsmi, disastri naturali è ancu i viulensi in a struttura di u corpu umanu - tuttu inaccurate chì hè riflessu in mitu. Una di e leggerità greca antica hè dedicatu à a combinazione unnaturali di signali stragneri masci è femini in u corpu di una persona - hermafroditismu.

Hermaphrodite - quale hè questu?

A scienza moderna trattassi l'hermufroditismu cum'è dui cavità o androgynia. In u mondu di pianta è animali, u fenomenu hè cunsideratu un fenomenu naturale chì hè statu in u cursu di l'evoluzione, una necessità. In a comunità umana - stu patologicu, causatu di viulenza dolorosa di u fondu geneticu. Identificà l'Hermufroditismu veru in l'omu è falu.

L'hermafroditismu veru prisumi u presenza in u corpu umanu di i glanduli maschili è femini simultaneamente. A so funzione hè di pruduce cunglie sessi (sperma è ova) è l'hormone sessu. U risultatu di un disordu hormonal hè a presenza in una persona di signali secondari di u sessu oppostu (sviluppu di u mutu, capelli faciale è di corpu, timbre di voce).

L'hermafroditismu falu si manifisteghja solu in apparizione. In a struttura di u corpu umanu ci sò signali di i dui sessi, mentri u so sistema internu hè rapprisentatu da i glandieri masci è femini. Cusì, a medicina, duna una risposta chjara è in unequagenu à quistione di quale hè una hermafrodite hè - una persona cù signali di i dui sessi.

Hermaphrodite - mitologia greca

Unu di i mitu di a Grezia antica hè spressione da u filosufu Platonu in i so Dijoghi "Festa". Hè narrà annantu à l'esistenza di u genaru androgyne - persone chì sò dui persone cun quattru peri è quattru armi. Eranu sti pirsuni auturevuli è perfetti. Ma si pensàvanu supra i deuses è dicisu di rimbarsà u Olimpu. Allora u Zeus ingeratu urdinatu di cutà ogni androgyne à meza, è a mità resultante, maschile è femina, sparpite in u mondu.

Dopu quì, ogni ghjente si ne infende. Passendu a so vita per circà a so meza per truvà a felicità è l'amore. Dopu avè bisognu à una persona apparentamente adattata, sò cundonciati à dubbidi nantu à a so ideeità. Solu l'Hermaphrodite-mitulugia hè una creazione ideale chì unisci u principiu masculinu è femininu chì hà cunnisciutu a felicità vera è ùn ne hà bisognu d'amuri d'autore.

Hermaphrodite hè una legenda

L'antichi grechi cundiscenu in u mitu una stampa artistica di a realità circundante. Ancu una tale anomalia chì l'hermufroditismu hè u risultatu di l'amuri di dui anziani superiore - a Deessa di l'amore è bellezza è di Diu di falare è falce. Sicondu una di e leggende, l'Hermaphrodite, u figliolu di Hermes è Afrodite (questu hè evidenti da u so nome), era un omu novu è atleticu.

L'attenzioni constantemente è l'admirazione di l'altri fancianu u ghjovanu Hermaphrodite arroganti è narcisista. Un ghjornu nantu à un ghjornu calore, hè ghjuntu in una primariu fresca à bagnaraghju. Quì, nantu à a spada di u lavu, vide una piccola-ninfa è hà cundottu in amore senza memoria. Hè stufa cun una passione straordinaria per un stranieri. A sta fateful réunion hà cambiatu da solu a vita di u ghjovanu, ma ellu stessu.

Hermafrodite è Salmakid

A ninfa travaglia vicinu à a fonti è diffirìanu di i so amici in bellezza è oziu. U so nome era Salmakid. Ella orava l'Hermaphrodite per l'amore. Ma u ghjovanu arruganti ricusò a so ricustituzione. Allora a bella ninfa vultò à i dii cun una dumanda à aiutà à fuglierà cù u so amatu in l'estasi. I dei cumprendi a so dumanda, è literale. Dui omi accedeu u lavu, un ghjovanu è una zitella, è un omu hè stata surtutu, a prima hermafrodite, un mite, un mità omu, donna mità.

Hermaphrodites in a mitulugia

Quale hè hermafroditti? In certi nazioni, erani cunsiderati semidicis, altri - prupietà di u diabolu. In diverse religioni è e credenze ci sò parechje caratteri androgini. Ddiu hè perfezione, a unità di tutti i principii, u putere creatore, chì implica una cavità dui. Hermaphrodite - a mitulugia, cusì, i caratteri androgini sò stati truvati solu in l'epica antica greca. In ogni casu, a causa di a natura poètica di i miti grechi, u fenomenu di l'androgynia era chjamatu "hermafroditismu". Doppu tanti seculi, u nomu di u caratteru mituali addivintò un nome di famiglia.