Ddiu in Hinduismu

Perchè l'Hindu crede chì Danu manifesta in forma diversa, u Hinduismu hè una religione monoteistu. In u so aspettu, a so cumpagnia hè di vultà à i dii di l'omu.

I divinità più famose in l'Induismu

Deities supremi formanu una triad, chì includenu:

  1. Brahma hè u Diu di a creazione in l'Induismu. Hè riffiguatu cù quattru capi è cù una peddi scuru giallu. In modu, inizialmente ellu hà cincu capi, ma Shiva picciò fora perchè Brahma divintò a divinità suprema. U rapprisentanu à u lotus, chì indica u so nimu da ellu stessu. À u tempu, perde a so forza. A so moglia hè a dea di l'eloquenza Saraswati, apprezzatu più cà Brahma stessu.
  2. Vishnu hè unu di i più alte in u Hinduismu, chì era rispunsevuli di i destinazioni di i persone. Hà aiutatu l'indiani, li dete l'amuri è cura. Vishnu avia parechji incarnazioni, avatari chjamati. A moglia di Vishnu hè a dea di a furtuna è a pruspirità di Lakshmi. Elia hà avutu u so maritu in tutti i so incarnazioni.
  3. Shiva hè un diu in Hinduismu, chì era cunsideratu un destructeur è un novu innovatore. In generale, combinau diverse contatti. Per esempiu, un tempu era a personificazione di u putere masculinu, perchè u so simbulu era phallus. Era ancu cunsideratu u diu di u tempu in l'Hinduismu, è ancu rispunsevuli di a fertilità. Shiva avia un seguitore in quasi tutte strata suciale. A so moglia hè Parvati, chì uniscia i costi opposti di u so maritu.

Una altra figura significativa in a mitulugia di l'India hè a dea di a morte di Cali . Hè stata distinata per u so caratteru cruel. U so ripusitava in una fugliore fatta di mani umani, è hà ancu avè un ghjocu fattu di craniu. U diu di l'amore in l'Induismu hè Kama (da quì u Kama Sutra (a stratificazione lacununciali, dopu, a voce di quelli parolle), rapprisentate cum'è un zitellu chjocku cù un arcu fattu di canna di zuccherinu è di frecce di fiori, si move à un pappagallo.