Dazhdbog in Mitulugia Slavica - Profezzia Vèdica di l'Incarnazione di Dazhbog

Li slaves eranu pulitichi generichi, è unu di i più significanti era Dazhdbog, chì hà fattu funzioni impurtanti. E persone utilizonu i so idoli è hà fattu un amuletu especial, pussidennu forzi enormi. L'Slavs rapprisentanu Dazhbog un guirreru in armatura d'argentu, chì avia una spear è un scuuto in i so mani.

Quale hè Dazhdbog?

Unu di u principale in u panteciu eslavu era Dazhdbog, chì era cunsideratu cum'è patronu di a fertilità è di u sole. Hè nutate chì ùn era micca solu l'deity di u sole. U patronu di u sole di primavera hè Yarilo , l'invernu - U cavallu è l'estate un - Dazhdbog. U so nome traduce cusì "dà bonu". Dazhdbog hè u babbu di tutti l'antichi Slaves. À quellu chì pudete truvà una menziunà in u famusu travagliu "Tale of Bygone Years". Ancu questa st'addevule era pacífica, era unu di i guerrieri più magretti di Iria.

Dazhdbog hè un simbulu

Ci hè parechje sìmmuli chì sò rilativi à Dazhbog. Siccomu a deessa divinni hè assolellatu, u discu hè cunsideratu cum'è u so signu più impurtante. Inoltre, u quadru di Dazhbog hè cunnisciutu, in chì u significatu sacru di u putere è di a gràzia di a divinità sò chjusi. A figura di u signu ammenta chì a so energia di amore si stende à i quatre direzzione di u mondu. Un altru simbulu di stu diu hè u rubidu, chì hè a petra persunali di u diu di u sole. Ùn deve esse cumprate ciò chì e forze pussede simboli Dazhbog:

  1. Per i ghjovani, purificarà a mente, dà forza è guida à u percorsu ghjusti. Cù l'aiutu di tali talismanu, sarà pussibule di trattà di diversi prublemi è i prublemi risultati di u modu.
  2. Per adulti, Dazhdbog cuntribuiscenu à acquistà equilibriu spirituali. In più, l'amuleto hà rinfurzatu a salute è aiutà à truvà una lingua cumuni cù a generazione ghjovira.
  3. U putere di u talismanu attrava i ghjente à a felicità è l'amore. Dopu tali talismanu, una persona di principiu di cuntrolla i so pinsamenti è l'azzioni.

Veranu è invierno Dazhdbog

Unu di i simboli più famose di questa divinità sò Dazhdbog inverndu è l'estiu. C'est pourly, sò un'altra diversa, ma rapprisentanu a luz di u sole è a fertilità abundante. Invernu Dazhdbog hè u patronu di a ricchezza, a luci, i fenomeni naturali, i diversi benefici è cusì. L'Antichi Slaves si mette nantu à l'ìduli, è ancu pò esse vistu nantu à e petre di i tempii è i santuariu di l'Slavi.

U tempore di Dazhdbog patrona tutti i slaves, inveci di u locu di residenza è età. U simbulu era ripprisentatu nantu à i tempii, i salotti, a vestiti, l'ornamenti è i santuariu. Hà tremendu forza è aiuta per a realizà u desideriu cherishede, per a priservà a salute è favurite altre benefiziu. Inoltre, u simbulu d'estiu hè cunsideratu a personificazione di l'universu. A persone chì a porta cù ellu in u so pettu, pò difende faciule da a ghjente.

U significatu di runes Dazhdbog

U simbulu rusciu dedicatu à una di i deities impurtanti di u panteeru eslavu hè chjamatu summer, perchè rapprisenta u rigali chì a natura presenta a ghjente in l'estiu. Runa Dazhdbog incorpora a cornucopia, chì hè, i beneficii derivati ​​da Diu. Hè nutate chì ellu ùn dì micca solu finanzii, ma ancu a salute, l'amore, a pace di u mo spiritu è ​​cusì. Ci hè parechje più significati di questa runa, cusì, hè assuciatu cù incontri fateful in a vita di una persona. Quandu anu interpretatu l'addevu, a runa Dazhdbog hè cunzidiratu simbulu di risuluzione successu di situazioni difficili.

Dazhdbog - mitulugia

Hè bisognu d'esse immedaneementemente chì l'arbre di a famiglia di i diu eslavici hè intruduciutu è cunnessi cù u fattu chì una gran quantitata d'infurmazione fù persa dopu l'arribata di l'Ortodosia in i terri russii. Ci hè infurmazione chì Dazhdbog si move in u celu in un carru pruduttu da quattru cavalli bianchi incù ghjudicali à u focu di u doru. Scrivite cum'è un omu gufu cù una perspettiva diretta chì ùn cunnosca senza minacci. Diu di i slaves Dazhdbog hà capelli d'oru.

U ghjornu di sta diità solitaria hè u domu, è l'oru hè oru. I slaves fighjignani idoli Dazhbog è deve esse stallatu per chì a testa era diretta à a sira, o à u sudu. Era statu ancu chjamatu "Salvadore". Siccomu l'Apple è l'Sposti di Meli sò i ghjorni di venerazione di Svarořich. Ci hè una di e versioni chì Dazhdbog è Perun anu una cuntazione stretta. Qualchi studienti crede chì Tarkh Dazhdbog hè u figliolu di u diu di Perun, chì hè u nimicu di Svarogu.

Patri Dazhbog

A detà solar hè u primu figliolu di Svarog chì deti à i pòpuli parechji dii chì aiutavanu a ghjuridizione di ordini per urganizà diversi esferi di vita. Hè cresce chì hà criatu a terra, utilizendu a petra d'Alatyr, chì scumau l'oceanu è hà criatu a terra secca. Svarog hà ancu datu u focu è insignonà cumu per catturà tipi di metallu da u metal. Svarog era un ferru, perchè i so figlioli sò chjamati Svarozhichs. Stu alcune era ancu u diu Dazhdbog. Per adurà a Svarog, hè necessariu di custruisce un focu vicinu à una petra grandi grande, nantu à quale sì i simboli di u focu deve esse postu.

Quale hè a muguli di Dazhbog?

U cunghjettu di a divinità di u soli hè Zhiva, chì hè a femina d'hypostasi di u ghjattu Ungheru. Hè a dea di a vita è patrona di u mondu di Yavi. Dazhdbog è Zhiva gudìanu un gran rispettu tra l'antichi Slaves. A dea hè cunsiderata cumpariva di e forze di a luce è di a bughjura. E persone cridenu chì Zhiva hà capaci di influenzà u tela di l'universu, è anch'ella era cunsiderata a patrona di a fertilità. E trè incarnazioni di sta dea sò Lelya, Lada e Makosh. Rappriscata Live una donna alta cun un mumentu tesoru chì detti l 'aricchi in i so mani.

U figliolu di Dazhdbog

Ci sò diverse versioni riguardanti u discendenti di u diu di Diu, ma parechji mircanti sò di a stessa parolla chì u figliolu di Dazhbog è Zhiva era figliu di Ariu, chì hè cunsideratu u progenitor di l'Arias. U nomu vene da a parola "ari", chì si traduce cum'è un plowman. E discendenti di u figliolu di Dazhbog sò Ariani, da quali armeni, Kyivites, residenti di Cracovia, i Cecchi è cusì sanu. Di Svarog Arius hà ricivutu i prepizzioni chì i slaves diventeranu un gran populu, chì creà assai cose unichi.

I prufizi di Vèdi sò incarnations di Dazhbog

Sicondu l'infurmazione in Rus nantu à u 11 sèculu AD. U Cristianu hè stata spargugliatu, ma a ghjente persi cuntinueghja a vistita di i sacrificadori è cumpranu numerosi ritimi. Ci hè parechji ricunniretti chì crèdenu chì ùn era micca una manifestazione di paganismu, chjamà a tradizione vedica antica eslavica. In questu, mantene a profezie chì u diu Dazhdbog hè a fundazione di a fe cristiana sana, perchè Ghjesù Cristu hè a so incarnazione.

Conspirazioni forti di u spoiling di Dazhbog

Un diespisu slavicu chì aiuta à e persone in parechje materii, ma una di e so funzioni principali hè l'espansione d'essenzi, a rimoluggia di a negatività magica è a prutezzione da influenza negativa da l'esternu. Cu interazzione norma cù Dazhbog è cumunicà cun ellu, pudete assicurà a bona forza è a prutezzione di e diverse entità. E persone chì praticà a magia negra ùn sò micca cunsigliatu per turnà à a deidad solitaria, chì questu puderanu pruibone seriu prublemi.

Un appellu à Dazhbog dà una persona un sensu d'aligria è felicità. Per fà u rituali, avete poisonu in u mondu è truvà un'accumulazioni assulanati, per chì nimu distrae di l'accionamentu. Sì ùn ci hè nè modu per andà à a natura, pudete ancu esse sitate in u barcone, a principale hè di tenientu u sole. A Dazhdbog, patronu di u sole, aiutò, hè necessariu di purtalla un sacrifìju, chì hè adattatu di a cerveza, kvass o vodka. Un rituali si eseguisce in stu scopu:

  1. Settle vicinu à l'altare. Se a cerimonia si conduce in casa, hè bisognu à chjardu i candileri di cera, è si in a via, hè megliu per vogliu un pezzu di tè verde è impone nantu à u focu.
  2. Trè volte dice chì a gloria di cuspirazione. Dopu quì, in u vostru parolle, riferite à Dazhbog è dumandate à accettà a vittima è aiutanu in una situazione specifica.
  3. Pour à a cervel d'altare o vodka è leghje a festa di novu. Sì u ritu era successu, da esse un sensu di felicità è altri emozioni pusitivi.

Forti conspirazioni per cumprendi u desideriu Dazhdbozhe

I pagani si vultonu à forzi supranaturali cù dumande differenti. Molti ùn sanu micca ciò chì dà, ciò chì dumandanu à Dazhbog è in quale situazione pudete cuntà di u so aiutu. Hè stata trattata di guarì di parechji malatii, solu di prublemi in a so vita persunale, avè a prutezzione in a guerra è cusì. Cù u trattatu bellu cù fede sincerea, pudete aiutà aiutà à cumpiendu qualunqui desideriu.

  1. Conspirazzioni pagani riferenu a magia bianca, perchè si deve esse leggi in bonu spiritu è ​​u megliu di tutti u marti o da u mese.
  2. A prughjittazione di Dazhbogu hà bisognu di leghje in l'aria aperta, quandu u sole santu brillava, pudete aduprà u ritu discrittu davanti.

Preghjonu per u Dazhbogu Slavicu per i soldi

Hà digià statu citatu chì u Diu di Diu aiuta in situazioni differenti è pò esse dumandatu aiutu in finanziarii. A principal hè chì l'intenzioni sò boni. A preghiera a Dazhbogu per i soldi pò esse usata durante u rituali chì era scrittu prima, o pudete parlà a rune, facendu perchè un amuletore putente.

  1. Per un talismanu, preparanu un material naturali, per esempiu, legnu, cuir, bone, pietra o metallo.
  2. À l'articulu seleccionatu, sdegnu a runa Dazhbog. Durante a fabricazione di l'amuleto, unu deve circundà di l'arricchimentu di materiale.
  3. Dopu à quessa, a preghiera Dazhbogu, chì deve esse lettu, tenu a runa in manu, hè pronunia.