Decembrist: cura di a casa

Per una certa ragione, ancu di i frutte di vivre, hè struitu chì tutti i pianti ornamentali dormenu in l'invernu, ma hè cusì? Hè cusì chì stà, ma ci sò esse eccezzioni a qualsiasi regula. Hè l'eccezzioni è hè una pianta pianta Decembrist, cura di a casa, chì cunsiderà oghje.

Decembrist: cultivatu è cura di a casa

Per capiscinu ciò chì avà stu abituariu imprudente di a cità chì ci vole à l'altru, ci turnate in una cronica storica chì tocca à u Decembrist. Sta pianta parechji nomi. Chjamate una flor è un cervu di cervicita, è cusì bàrbaru, è una fioritura di Natale, è u zigacactus di Schlumberger. Hè vinutu da i boscchi tropichi di u Sudamerica, induve sottu à l'arcu di arburi forti, hè sempre tristu è umidu, è a tampiratura ùn cambia micca per anni. Hè stu clima chì deve pruvatu à creà per zigaqueactus in casa.

Perchè stu prughjettu? Sì à u fattu chì u Decembriste, se cura à domicile per seguità oghje, in u fruttu di l'invernu dà una cascata di aromuli è culori di u turbulente fiore. Ci ponu esse nutati chì i culori standard di i braccialetti barbari sò bianchi è brillanti rossi. Ma grazii a sforzi infatigenti di criatori, ogni annu appare un novu hibridu cù i culori novi. In modu, alcune varietà di u Decembristu cù l'assistenza prufundente finale à trè volte à l'annu, pensu chì, per via d'un tali risurtatu, hè vale degnu.

Cumu a cura di u Decembristu?

Ricurdà chì a pianta hè tropicale, è ùn m'hà piace u sole di u sole, hè megliu di mette in un locu induve a lumera sarà ammulata. In veranu, u Decembrist pò esse purtatu à un balcuni o giardinu in u paese, ma hè megliu a pusà o bien vicinu à a finestra orientale o nordestu cun una cortina trasluzente o sottu a corone densità di frutti.

Ma à i regimi di tempura, u zigakactu hè assai stabilitu. Ci hè bella in a rigioni di +2 à + 35 ° C, ma a cundizione più còmiga, l'espansione di u fiore in + 18-22 ° C. È u Decembrist ùn ci piace micca. Se u terre di terra hè sempre umanu, pò causà e razzi di pudè è parechji malatiechi di pianta.

Malati di u Decembristu

Ciò chì pò esse un fruttu di Natale? U primu, quandu si supranava, e radiche puderebbenu. Sì stu succorsu, pruvate à revuzione a pianta, sguassà e razzi rotta è cambiassi a terra. Sì questu hè impussibile impiegatu, ùn ferma solu per pruvà à a razzi di u trondu. In generale, u sughjettu in u pignu deve esse di arenale, torba, foglia è chicchi chijè maiusu, l'ultimu duverà un drenaggiu di qualità.

In siconda, u Decembristu, cum'è assai altri pratiche, hè esposta à funghi, bacteria è prague, per esempiu, scàbia, farinata o ariani. Fatturale cun elli aiutanu à e droghe particulari è l'assistenza propria.

Flor de Decembrist: ripruducazione

Sì u fiore di u Decembrist ùn pò esse salvatu, solu u caminu di a ripruduzione ferme. Sceglite un altru prucessu sanu è cun cura, senza un cutiddu è scissors, cun una banda, separate parechji segmenti. In un vastu pianu pocu pocu sanu, preparanu una mezora di turba, sabbia, foglia è mulinu, circa cinquanta cinquanta. Soil la terra cun acqua cale è fiara è mette un segmentu sipatu di u Decembristista. Puderete copre a prugna cù un saccu di plastica o un vetru di vetru. Pericientamente ventile è acquistanu stu zucculu impromptu, è prontu u ghjovanu agricultore ripiglià a ravitilla è avarà in crescita.

Perchè u fiore di u Decembristu ùn spunta?

Ma passa chì create e cundizioni nurmale, è nunda pò amargà a salute di a pianta, è a fiore ùn hà micca spluratu in u Decembrist, perchè hè cusì? E per la mandolezza, i fiori, vedi, à volte volte vutari, avete bisognu di piglià un pocu.

Per questu, primu di sittembri à u principiu di dicembre, u fiore ùn si faci micca fertilizante, reduce e so rusche è u mette in un locu più sghete. Allura dite, falla per fà dorme. È à a fini di nuvembre è di principiu di dicembre avè principiatu l'alimentazione intensiva, aumentanu a regola è trasfiriu a fiore in un locu più illuminatu. Dopu tali manipulazioni, u Decembristu s'era vaghjime è dà un ghjornu tormentu.

Perchè e fiori chì cadìanu da u Decembristu?

Ma quì hè l'affranchie, u fioru hà risuscitatu, chjude spiraniu, hà cuminciatu a fioru è di sposta abbandunò i petali petriali - chì hè a materia? Hè assai sèmplice - chì u Decembristiu hà iniziatu à fassi, ùn pò micca esse disturbatu, pudete turnà l'olla, toccu cù e to mani è, inoltre, si movenu da u locu à u locu. Ùn puderebbene solu cun elli è ripiglià a bellezza indescribable.