Tomate "Chelnok"

I vignaghjoli di parechje paesi anu imparziari senza arnesi tutte e variità novi è i ghjurnali di i prugne, è ogni annu nantu à e prestiti di i so nomi sò. Tuttavia, ùn sò micca assai variità chì sò veramente affidati. Fù varii di such variità, chì sò favuriti per tutti, pudete chjamà u "Chelnok". A sta varietà populari hè stata creata in u 1997 da i criatori russi è hè stata destinata à cultivà in u clima di l'Ucraina, Moldova è a Russia. In particulare sta varietà hè amata di i sibbiani, postu chì hè assai resistente à cambiamenti di temperatura forte.

Caratteristiche di u pumadoru "Chelnok"

A discrizzione di u fruttu di u mandarinu "Chelnok" hè abbastanza cumuni, è hè faciule di ricanuscià quelli - sò carnusi, ligeramenti allargate, cù una pelusa lisa è dinosa, cù una punta ligeramente conveita. Ci sò un qualità sustinevuli di qualità à tempu frescu è in conserve. Cumpagnia, u fruttu s'assumiglia à pocu di De-Barao , ma u "Chelnok" hè più frescu è, grazia à questu, trasporta trasportu notablemente. Pudete cumpressione cun dipositi cù cunti enormi è prufondi, senza preoccupà chì nantu à a manera chì i pumati pèrdite u so aspettu negoziatu.

Per muggesi di a casa chì ci vole à priservà i verdura in un puzzicheghju, questa scala hè un veru scuperta: questi i pani piccietti pani pò ancu esse situati ancu in latte vitturi. Fighjenu bella nantu à a table invernale, perchè anu una gran pelusa, chì impedisce a furia. U tomate frescu "Chelnok" hè bonu cum'è in conserve, anche si ligeramenti inferior à gustu à i tomati granati.

A varietà "Chelnok" di u vitellu hè determinante - u primu a zitonu, è a so castagna hà una dimensione petite durata à 40-50 cm. E si a velocità di u fruttu di frutti hè influinzatu significativamente da u clima di a località induve u tomate si creci è e cundizioni climatichi durante a so maturazione. Stu tipu di pumati hè megliu per u spaziu in l'alte internu, induve a maiò mostra a qualità inherente in quellu di i criatori.

A bona nova per quelli chì avè compru prima u tomate di sta varietà serà u fattu chì u "Chelnok" ùn hà micca bisognu passivivale è liggeru, è per quessa, u travagliu in u giardinu hè ridduciutu. L'arbulu crece ramificatu, nantu à un corpu sturditu, ci sò pochi mancani.

A varietà hè una bona rettitudine fridda, cù u sole tempore è in u vaghjimu, à a fine di fruttu.

Un'altra plus à favore di sta varietà hè a so alta resistenza à parechji malatii è, in particulari à a scherza tardia , l'inghjuntu più terribili di i pumati.

Turneu u pumadoru "Chelnok"

Semprunimentu di e zicchini di varietà di tomba di i primi varietà hè fatta da u principiu à a mità di marzu per a ciorna di casa. Inoltre, i graneddi pò essa solu à a fini di maghju - prima ghjugnu in u sular. In questu casu, i pianti sò più sani è dilicati.

U ritornu di u pumadoru "Chelnok" hè allora di lamentu. L'arbulu foglie profusamenti è siune à u fruttu finu à a ghjàllichi. E anchi si u tettu di i pumati ùn sò micca grande - una media di micca più di 60 grammi, ci sò assai di elli nantu à u ramu. Cù un metru quadru di terra cù agrotechnics propria, pudete scumpressate finu à 8 chilò di tomate.

U primu travagliu pò esse raccolta à a fini di lugliu. A media, di 80 à 120 ghjorni da l'ora di i primi rimeri à l'iniziu di l'envidu.

Tutti sapi chì Michurin dici chì a vendita di ogni cultura dipende direttamente nantu à a scelta bona di a varietà. Ma, ancu se cumprate una varietà ostensibile fruttìvule è ùn vi manca u rippulu è fertilizante u tempu, ùn lascià u solitu, quandu avete improbabile di cultivà una bona racolosa per l'invidiusa di i vicini in u paese. Questu hè ancu appiicatu à a descrizzione di i prugne "Chelnok". Solu solu cù un apprussu di l'ànima di u cultivo di i culturi di giardinu, si facenu per piacevi cun l'abundanza.