Museu di mulineddi di sopra à l'isula di Saaremaa


Mills sò strutturi assulvivi. Tali maistusica è bella. Longu ago, grazia à quelli, i persone ricivutu u pruduttu più preziu - pane. Invece di a farina si hè prudutta in un modu megliu simplice, senza a participazione di u travagliu fisicu pesante è e forze di a natura, tutti i migliori chì anu survigliatu à questu ghjornu sò cherishedu cum'è un munumentu à a storia di u sviluppu di l'agricultura è di a produzzione. Par admiring the "inveterate enemies" di Don Quijote, ùn hè micca necessariu di và à Olanda. In Estonia , in l'isula di Saaremaa ci hè un maravigliu museu di molti di vetru, situatu à l'aria aperta.

I principali esposa

In l'isuli estonii, i molti era spessu construitu prima. E generalmente ùn era micca 1-2 molino vicini, ma un gruppu tutale. Eranu stati situati vicinu à i paesi, in i colti.

Finu a ora, solu una taliana autentica alta hà survivutu - Angla. Inicialmenti, hà avutu 9 muli. 4 di elli, sfurtunatamenti, si cullassò, ma 5 guasi uguatu di cunservà l'apparenza originale. A ricustruzzione di i edifici sopraviventi hè stata fatta in l'anni 80 di u XX sèculu è in u 2011.

Trà i cinque escezione principali di u museu nantu à l'isula di Saaremaa sò 4 pratichi tipici, e quintu hè un mulino di vientu tipu nativu.

I mudelli granuluzzi estonii anu un corpu rotanti. U dissenyu hè abbastanza sèmplice - un pilar di lignu massivu hè intruduciutu in a terra, è una toca di lignu hè assicuratu nantu à quì, ma micca "frenu", ma di manera chì pò spira in giru à u so ardore. Questu hè assai còmicu, postu chì hè pussibule di definisce l'affari in ogni pusione relative à a direzzione di u ventu.

Chì avete a vede in u museu?

In u 2011, u Centru di Patrimoniu Culturali hè stata aperta à u territoriu di u museu. Ci hè cunoscenza chì era custruitu da dolomità, chì hè di circa 425 millioni anni d'anni. Eccu avete acquistatu da a vita è a cultura di l'abitanti di l'isula di Saaremaa in musei, cumu visitate parechji travaglii: curpanzii, serratori, dolomiti, potters, spinners, ferrziuni, vitrati, felt.

L'artighjani folki davanti à i vostri ochji creanu à urdinà ogni ricordiu è dicenu di u vostru artu. Se vulete, possa participà à una maestru improvisi è pruvate à fà qualcosa di arcane, lana, legnu, metale, dolomita o di u pelle.

Un altru locu chì, senza dubbitu, sarà piacevule in u museu di i muleri in l'isula di Saaremaa à i turisti cù i zitelli hè una mini-spluta. In picculi bietii, cavalli, pecuri, caprini, pesti è anch'elli, anch'elli andà in un quadragruppu, è i rabbiti bianchi sò in giardini espichi. Ci hè ancu un panzunimu di i zitelli cù un fucile è un picculu stagno.

I amici di a tecnulugia diventeranu l'esposizione di l'antica maquinaria agricula, chì facilitava u travagliu duru di i campagnari chì stanu in sèculu XIX-XX. Diremente nantu à a strada ci sò parechji trattori, trinchechi, aruli è altri apparenti per cultivà a terra.

Pudete, pudete cumprirà una sughjornu à scambiu per un tè in tè in u palazzu di u Centre for Cultural Heritage. Quì pudete cumprà fragnu Saaremaa pani negru, furnitu manualmente in u fornu dolomu, è un oliu picciò dilettiu cù l'aghjuntu di parechji grassi. Se ùn site micca guida, assicuratevi di pruvà a cerveza cù uppiginu, chì hè prudutta in una tavernetta lucali.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

Hè più còmicu per arrivà à u museu di molti di vetru di l'isula di Saaremaa in caru. Circundente hè una strada № 79. Micca trasporti ùn sò micca veramente raramente. Da u trasportu pùblicu si stà 300 metri.

Distanza da l' agenza di Kuressaare hè di 38 km.

Indirizzu exactu: Angla küla, Leisi vald, Saare maakond.