U tempu ùn guarendu micca

Sfortunatamente hè cum'è una ferita profonda. Prima hè daveru insupportable, allura u duluri sceghje, è in parechje pari duna chì l'avemu scurdatu tutale ... Ma a prima pioggia ci fa scurdari di a furtuna. A nostra ferita hè dolore, è l'horrore di i primi sicunni ùn hè micca, e puru cume in a superficia ... E chì dicia chì u tempu guariscenze. Perchè È si veramenti succede cù l'altri. I ghjorni, simane è mesi si sò furmatu in l'annu, è pudete smariscerà chì u vostru tempu ùn guariscenu nunda: senza dulore di greghje, micca un veru disgraziatu. Pensate, perchè à voi cusì ... È cusì hè.

U tempu trattatu?

Pensate à quessa: à u tempu, scurdamu assai di i prublemi chì anu succorsu à noi. Quarchi cosa ci hè quarchi ura. Allora per quessa chì l'altri prublemi volte aduprati cun noi. Hè parch'omu l'avemu da passà a vita? Amu guardate in i ricordi, flicking the dust of the past days, cum'è cù una photo favorita. Avemu scantu di perdiri. L'abitudine di pèrdite disgrazia è rigretting un sè stessu pò piglià l'arrotta, è avà ùn pudemu micca più imagine nimu senza u nostru dulore. Perchè hè cusì?

Perchè à u mumentu chì u pene hà primu di assorbutu, avete a stallazione di purtalla cun voi. Forsi ancu conscientemente. Quandu u significatu di a vita eluda, ùn cessà di desiderà di a felicità. Questu gari si passa à u spaziu, per circà una risposta. È rinviarà cù a listessa. Per fighjà hè per pardunà, è ùn vogliu micca pardunà disperatamenti. Dopu tuttu, diventa chì in a vita ùn ci hè nunda impurtante, chì in u tempu pudete scurdà ogni perdita, da chì u tempu guariscenze ogni ferita. Ùn ricanuscianu questi in i vostri pinsamenti?

Chì ghjè in veru? Ma in fattu ...

... u tempu ùn guarda micca, u tempu cambia

U significatu di u tempu ùn hè micca chì si tratta noi, ma chì cambia. Hè cusì, sì o piace o micca. È perciemu alcuni ricordu per una nova, a persona di l'oghje, per una "cambiassi" sempre. Cusì, per esempiu, una munzonda di esami serete parechje in parechje volte. O un modu di u pachju di u prighjuneru seranu rimpiazzatu da un sonne, perchè di colpu cambiassi l'attitudine per questa chiavi. Sfortunatamente, u tempu ancu cambiassi i nostri ricordi. Spécialement quelli chì portanu persistantemente cun noi è mette in un locu prominente in a nostra menti. U tempu, cum'è l'acqua, perfetta i nostri ricordi per e forme perfetta. E quarchi ùn anu micca i relazioni ideali, dopu à parechji anni, parvenenu noi u migliore chì hà succorsu à noi. Allora, vintendu una foto di dui amanti, pare chì noi u fotògrafu hà pigliatu u megliu ghjornu in a vita. Ancu s'ellu ùn ponu esse sicuri chì l'amatori ùn avianu micca battuttu per un secunni prima di l'otturatore hà clicatu.

... u tempu ùn guaria micca, u tempu impara

Cusì hè. Qualsevolu vulemu o micca, ogni ghjornu, ci sò avvenimenti chì ensenyanu. Purtate ricordi cù voi, circate à a stessa leia. U tempu d'insignà à perdone. Taya in u cori di l'offisa, questu ùn avete micca a vostra persona. Viu a so vita, sviluppeghja, aprende una cosa nova. Per guardà u dolore o l'odi in l'speranza chì castiguarà l'altru, hè cum'è pigliatu u velu, esperendu chì avarà da affruntà una altra persona. Forse hè u tempu d'apre a lezioni? Per questu, pensate chì ...

... in fine, u tempu passa

Pensate à quessa. A vostra vita passa per. U vostru dulore hè una petra pesante, chì tenite in e vostre mani. Pudete scopre à a cima senza stu pesu. Impariscenu a petra, ùn lu distruverà micca (ùn pudere micca sparisce), ma sarà più faciule per andà per voi. Puderete cullà, è a petra mina à u pede di a muntagna - in u passatu. Quelli chì dicenu chì u tempu guarì, in qualcunu puntu senti bassa forza per passà.

Sapete ciò chì Benjamin Franklin hà dettu chì: "Se u tempu hè a cosa più preziosa, u ghjornu di u tempu hè a grandi dishonestia".

Ùn avete micca bisognu di salvà l'amore. Per fà scopre in u vostru casu ùn hè micca di tradiscia.