Mètrica monofase

Un metru monofattitale hè un strumentu specialu, stallatu per contu di l'electricità in una rete di caghuteru cù corrente alterna, induve a tensione standard hè 220 V.

Tipi di metri monofattici

I Disposi sò spartuti in:

Cunnette un metru monofase

Prima di cunnette un metru monofattitale, avete bisognu di familiarizà cù u circuleghju chì hè cuntenutu in i struzzioni di u operatore, è ancu in u spinu di a tappa terminal.

U bloque di u termine cuntene 4 contacti, à dì:

Prima chì u prucessu hè una màcchina chjesa, cambia o plugs. In casu à u catturale di entrata à u metru, scumpressate a linea. I fuselli sò cunnessi cù i cuntatti di un metru monofattitore in a secùnea supra.

Un metru monofase o trifasi per un appartamentu

U metru trifosiu differe ch'è si hè installatu in rete di tremente o di quattru filamenti cù corrente alterna, a tensione standard hè 380 V.

E metri mulèfanu è trifatici anu diverse applicazioni:

Mètani trifàsici pò esse cunnette cù una reta fateali. Se pensate chì a quistione di quale hè megliu à cunnetta per un appartamentu - monofase o trifasi, hè cunsigliatu di impedisce a vostra scelta in u primu. Un disattivu trifasi hè assai più putente è esie curretta di distribuzione. Inoltre, hà una tensione più altu è per quessa hè più periculosa in l'eventuali di un corta circuit.

Cusì, pudete sceglie u tippu di metru monofatticu per u vostru appartamentu.