Cu esclerosi múltipla

L'esclerosis multilingue hè una malatìa di u sistema nervu, induve u sistema immune propiu a distruzzioni di a materia bianca di e cèl·lula nervosa. U scientist canadianu Ashton Embry hè stata prima per studià a relazione trà u sviluppu di a malatia è a nutrimentu di u paci. Per via di u risultatu, hà parechje una dieta cun esclerosi multiplica , chì, anche ùn sappiutu di curà a malatia, rallia u progressione di invalidità e reduce u risicu di morte da sta malatia.

Embri dieta para la esclerosis múltiple

L'idea darrgione di stu sistema di alimentariu hè di evitari tutti l'alimenti cume i prutezidi s'assumiglia mulinela, attaccatu da u sistema immune. Tali prudutti includenu:

Cù l'esclerosis di i vessi cerebrali, a dieta ùn manca micca impedisce u cunsumu di pesci è di frutti di mare, butte, pane di centole, oliu vegetale, vegetale (eccettu patate), greens, ova, frutti è baga. In quantità moderate, l'alcoolmentu hè permessu. Ma s'e alcuni di i prudutti recomandati anu allergiatu premente, ci anu da esse riesciute da a dieta. In ogni casu, ogni cosa deve esse respeta è ci hè tuttu ciò chì hè pussibule, ma in limiti limiti raieli.