John Carney pidìu u pirdunu di Keira Knightley, chì era accusatu di prufessionalismu

A mo lingua hè u mo nimicu! Circusesu pocu apughjude in u capu di u direttore americanu John Carney, dopu a so scandalosa entrevista cù rappurtari di l'Indipendentale. I ghjurnalisti sò interessate in sente à e revelazioni di e famose, è l'astri stessi règinu spessu superfluous, è si riponenu assai.

Ricordate chì u Signore Carney hà rispunsèvule risoltu à l'attuzioni di l'attrìghjanu, chì hà fattu sceltu in u so filmu musical "Una volta in a vostra vita". Keira Knightley ùn hà micca cunsultatu annantu à l'"attaccu" di u dirittore, ma altri attori più vicinu secondu a primura di a so prutezzione è hà pigliatu l'arme nantu à u direttore, chì l'audienza sapia da i prughjetti "Una volta un tempu" è "In a Krai".

A manu di u ghjovanu attrista era Lynn Shelton, Lauren Scafaria, Mark Romanek, chì discutia u cuntrariu, dicenu, di travaglià cù l'stella hè faciule è piacevule. Ùn mostra micca signalhi di mancanza di prufessionalità o ambizzioni excessiva.

Leghje ancu

U publicu penitenti in a reta

Signore Carney ùn avia nudda scelta ma per piglià e so parolle. Hà pruvatu à fà amends for the actress, chì abbandunà un postu in Twitter, in a so pàgina.

"Durante l'intervista, parlu annunziatu di Cyrus bassu è petty. Sò vrigugliatu per ciò chì aghju fattu. Vogliu prupone à spiegà ciò ch'e aghju dettu i ripertorii. U fattu hè chì aghju avutu circà bugi in u mo idea, sta film "Una volta in a vita", è accusava l'attrice per tuttu. Per me parte, era una manifestazioni di pettiness e arrogance, una falsità mentale. In fattu, Kira hà travagliatu à u più altu, allughjendu à u travagliu sanu. Aghju digià scusatu pè a Sra. Knightley personalmente, ma avà decisu di parlà à stu cuntu è publicamente. Scusate pè i parenti di Kira, i so avanti è l'amichi. Di sicuru, à ciò ch'e aghju creatu, ùn pò esse scusati, ma questu ùn sarà micca!

Testu lustru, ùn hè micca? E a signatura sottu ùn hè micca menu significativu: "Da u direttore, chì si senti cum'è un completo idiota".