Madonna scuppiava in licenza durante u cuncerta

Parechji celebriti anu decisu di annunziendu e so presentazione dopu à l'atti terribili terruristi in Parighji, ma Madonna, chì era accustata per cumportu cum'è tutti l'altri, hà preferitu una strada differenti.

Una scelta difficultella

A sèntenita di i prublemi, a reina pop era vanu à refuse u dissettu show in Stoccolma. A Madonna hà pigliatu u telefunu per dà l'ordine. À l'ultimu secondu l'stella cambiò u so mente è hà dicisu di ùn succorsu à a pruvucalla di criminali chì vulianu mantene a ghjente in constant fright.

U cantante hà dettu chì era insupportablement difficili per cullà nantu à u stadiu, canta è ballà, sapendu chì molta persone à questu mumentu chiancidiu la morte di i so parenti. Invece, in memoria di i morti parisiadi, hà fattu.

Leghje ancu

Tears in l'ochji

L'stazzera chiamava dumandatu à l'audienza per furtificà a memoria di e vittimi cù un minutu di silenciu. Eppo si parlò di i so pinsamenti è di i sentimenti da u stadiu.

Hà urge à tutti a prutezione di libertà è micca dà à i terroristi. Dopu tuttu, e persone chì morse in Francia, ripusonu è hà fattu ciò chì amavanu. "Avissimu già si rallegri è si divirtìammu mal à l'attacchi terroristi", hà dettu Madonna.

Malgradu a grannizza di malviziu, hà esprimiu cunvinta ferma chì ci hè più bellu in u mondu.

U cantanti di 57 anni dumandatu à quelli chì sò prisentate à rispittà è cura di ognitantu ogni ghjornu è cusì facenu u mondu un postu megliu.

Dopu un discursu communiale, ella è l'audience anu cantatu una preghiera.

Una seria di attacchi terroristi in u cori di Francia riclamava a vita di 130 persone, altri 350 eranite ferite.