Meli di acqua per a perdita di pisu

Dapoi u tempu anticu, a meli hà ghjucatu unu di i rolli principali in a medicina famigliali di i parechji pòpuli. Cum'è una medicina, era usatu per friddi, per a diabetica (in quantità limitata), per i malatie cardiovascular, è per un tonicu. U fattu chì u meli, cù i zuccarati simuli - glucose è frutose, amparate un gran numaru d'aminidiàti (in certi variità - up to 17 spezie), micru è macronutenti (per u modu, varietà oscure di u melu cum'è u scherzu cuntenenu più minerale sustanzi, da lumera), è ancu vitamini (C, PP, vitamini di u gruppu B) è certi enzimi.

A sola l'ultima classa di sustanziali hè particularmente interessante per quelli chì anu da manghjà l'acqua di u melu per a perdita di pisu, perchè i tippi principali di enzymes presenti in questa pizzetta naturale pò esse divisu in trè grande gruppi:

Hè cun a so prisenza chì a ricunniscenza di avè u melu di fasting hè ligatu, sustanzi di sta classi sò capaci di accilità è di nurmalizà u metabolismu, è per quessa, permettenu di disperse da l'excrementu kilòni senza danni à u corpu. Inoltre, i benefizièghjani di l'acqua di u melone sò difficultestificà, ùn hè micca solu una fonte addiziunanti di sustanzi biologichi attivi, ma pò ancu esse adupratu per i cosmichi cù un tonicu naturali di a pelle.

Comu appròntimu è bivellu l'acqua di meli?

Preparate l'acqua di u melone hè abbastanza simplice, avete bisognu à dissolvi una cullizzioni di meli in un vetru di acqua friddi o calde, ma micca caldu, tk. à una temperatura di 60 ° Celsius, u mele perde a parte di u leggeru di e so pruprietariu mediali.

Hè megliu aduprà l'acqua di u melone à u matinà, perchè u benefiziu da a vostra accultura serà maximu, ma, in principiu, possa bè l'acqua di melone è di a notte, 30 minuti d'allighjà.