Jegenstorf


Bern ùn hè micca solu a capitale di Suisse , una cità europea cuncessione ecunomica, Bernu pò ancu esse chjamata a capitale di musei, perchè ci sò assai monumenti di l'architettura, ponti antichi, boni fonti è belli più belle bellezza chì attranu assai turisti di tutte u mondu di l'annu.

Trà u grande numaru di monumenti architettoniali in a capitale svizzera, ci vole à furtificà u museu di u casteddu di Jegenstorf, chì era antica a residenza d'Albrecht Friedrich von Erlach è solu solu diventatu un museu.

L'architettura è l'ingiru di u casteddu

A data precisa di a custruzione di u museu-casteddu hè scunnisciutu, ma u so nomu hè assuciatu cù u nome di Berthold II, chì hè mortu in 1111. Jegenstorf hà designatu in u stilu baroccu, dapoi 1720, Yeegenstorf era una residenza per u paese, in pocu tempu, in u 1936, hà cunvertitu in un museu di decorazione di a casa di a capitale svizzera, chì presenta una cullizzioni di mobili chì appartenenu à i bombe di i tempi di a Republica di Bernese.

I perli di a cullizzioni sò l'mobili di i travaglii di Hopfengartner, Funk, Abersold, è ancu quì pudete vede u rilievu anticu, stufa, canzoni antichi. In u museu sò stati quattri esibizioni permanenti: u pueta Rudolf von Tavel, u maestru economista Philip Emmanuel von Fellenberg è a Ecunumia Eccu di u Canton di Berna. Durante a Siconda Guerra Munniali, a sede di u Cumandante in Chief di l'Armata Suvietica hè stata in Ghjustu.

U casteddu di Jegenstorf si trova in un bonu parcu, induve si pittati assai arburi fruttevi, da u fruttu di u quale hè stata un vinu bonu.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

U museu di u casteddu di Jegenstorf travaglia da marti à u sabatu di 13,30 à 17,30, u domenicu 11,00 à 17,30, u luni - u ghjornu off. Per accadì à u casteddu, pudete S-ban nantu à a 8 e branch à l'stazione omonima "Jegenstorf", induve un pocu caminu.