Tenoten o Afobazol - chì hè megliu?

Per trattà a suspiciousness excessiva, l'ansietà, i disordini nervi è u stress, i sedattivi sò deve aduprà. Moltu spessu medichi urganizanu piglià Afobazol o Tenoten. Ma chì di e drogu fistà u prublemu più veloce è causerà un minimu di effetti effetti? Veju ciò chì hè megliu - Afobazol o Tenoten.

Chì hè più efficau - Tenoten o Afobazol?

Hè intruduce per dì chì hè più efficente - Tenoten o Afobazol - micca. Ogni di i drogu sò i so vantaghji è i disvantages. Afobazol hè un tranquillificatu psicotròpicu sinteticu. U so principiu principale attivu, apebazole, cuntene à l'eliminazione o riduzzione:

U vantageurgiu principali di Afobazol è chì dopu à u so usu ùn ci hè micca un sindrome di rinuncia è l'effettu assicuratu persista durante un longu tempu. Questa droga hè stata fatta à stabiliscia varii cambiamenti negattivi in ​​u sistema nervatu cintrali, ma ùn hà micca un effettu di sedazione.

Tenoten hè una tableta fatta per u trattamentu di l'estresse crònica è di e cundizzioni cum'è l'ansietate constante è u disordine psychosomatic o vegetative. Questa droga di rinfurzà a memoria è u sistema nervuali centrale è ùn ne perde l'hypnotismu. Se compara din droga è Afobazol, avà i vantaghji di Tenoten sò dettu à u fattu chì pò esse usatu per trattà i zitelli. Inoltre, i such pills hè un rimediu omeopaticu. Dopu à quessa, ùn anu micca avè effetti effetti (in casi nuclii raramenti ci pò esse un raccordaghju), ùn disturbanu micca è ùn cambienu u metabolismu in u corpu, ancu cù un usu prolongatu.

Pudemu piglià Afobazol è Tenoten?

Sì avete chjostru cròniu o quellu di l'irritabiltà eccessiva, u duttore pò prescrive terapia cumpla è applicazione simultaneia di Tenoten è Afobazol. Ma sti drogu anu un effettu similare à u corpu. Pudemu piglià Afobazol è Tenoten? U trattamentu di trattamentu ùn dà mai u corpu. Tenoten ùn interaccate cù altre medicazione. Hè spessu usatu in terapia cumpla. Tenoten è Afobazol sò ancu appiicati in u sensu d'ansietà constante, una diminuzione di a qualità di memoria o una forte diminuzione di l'attenzione, è di labilità emutiva.