Chiesa di San Nicola (Kotor)


In a parti sittintriunali di a cità Montenegrina di Kotor , hè una ghjesgia ortodoxa di San Nicolau (Nikola o San Nicolau Chiesa Ortodoxa). Hà capisce l'attinzioni ùn solu di i peregrinu, ma ancu di i turisti chì vulete acquistà cù a storia di a chiesa ortodoxa.

Descrizzione di u Santuario

A custruzione di a cattidrali di a cresia in 1902. Dopu, stu locu era un tempiu, chì in u 1896 era brusgiatu da un chjuche. Da ellu ci era solu a croce oriziosa prisentata à u Metropolitan Peter II di Nyegosha da Catherine the Great. In u 7 anni dopu à u principiu di l'erecció, in u 1909, u sonu di i campane chjamaru parishioneri per u primu serviziu. A data di fundazioni hè indicatu nantu à a facciata di l'edificu.

L'architettu principaru era u spéciale croata Choril Ivekovic. U tempiu hè fatta in stilmenti bizantinu, hà una nave è 2 torli di campana, situati in a fachada principalu. Grazie à questu, a chjesa hè chjaramente visibile da diverse punti di a cità.

L'intrata principali di u sacru hè nantu à a piazza di San Luca, hè una décorazione cù una raffia di mosaiche di San Nicola. A cima di a cità si trova à u tèmpiu, da induve a splendida vista di a chiesa.

Chì pudete vi vede in u tèmpiu?

L'internu di a chiesa di San Nicola è culpisce cù a so bellezza è a ricchezza. I posti sò larga è spaziosa, e l'iconostasi attrae l'attenzione da ogni cantonu, perchè a so altezza righjuneghja 3 m. È decoratu cù ornamentu d'argentu è decoratu cù cruciali, candelezzi è altre oggetti. U so autore hè l'artista chezile Frantisek Singer.

In u tèmpiu hè una grande cullizzioni di iunie raru, per esempiu, reverendu da i Serbi di a Santa Madre di Diu. In e vestelli sò:

In u tribunale di u tempiu ci hè una primavera, chì hè famosa per i so propieture curative. Quì pudete rinsignate in u caldu di u veranu, vede l'acqua sante, perchè ùn hè micca solu utile, ma ancu assai gustoso.

Un altru famusu di u Santuariu?

A Chiesa di San Nicola hè u tempiu principalu di a cità di Kotor è, per ciò, u più grande. Hè pruteghja i vignaghjoli è i marinaghji, appartene à a Chiesa Ortodoxa Sustantana di a Montenegrin-Primorsky Metropolis. Per quessa, a facciata di l'edifiziu hè aggratu cù a bandiera di u paese vicinu.

Questu hè l'unicu templeu in u paesi, induve a venerà ogni ghjornu hè realizatu. U serviziu hè accumpagnatu da un coru masculinu terribili è hè cunnisciutu 2 volte à ghjornu:

Vendenu candele spese anuele, chì deve esse aghjurnate nantu à a vela. I travagli di a chiesa è i preti parranu russinu beni, perchè ùn avete micca avè i prublemi per urdinà una liturgia, eseguite un servitore di preghjudiziu o cumprà i mercati necessarii. Per andà in u tèmpiu deve esse in vestiti, chì chjuderà i ghjinochje è e spalle, è e donne anu da sempre u capu.

In u 2009, a chiesa celebrà u 100 anniversariu. Questa data, u tempiu era una ricustruzzione cumplessa. In u 2014 4 grandi ichi novi, creati da l'artista russa Sergey Prisekin, sò purtati quì. Scrivite l'evangelisti: Luke, John, Mark è Matthew.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Kotor à a chjesa, pudete camanderà o viaghju in caru per Ulica 2 (sjever-jug). U tempu di viaghju hè di 15 minuti.