U pappagaddu ​​avi un beccu

Beak hè u urganu più indispensable per tutti l'avè. Qualchidianu cambiamentu in quì inevitabbile affissà u sustegnu di a vostra mascu. Piglià nisun difettu incomprensibile nantu à a córnea di u beccu, unu deve circà deve circà a causa di stu prucessu. Hè pussibule ch'ella hè una conseqüència di un oculu in u corpu di una malatia seriu chì deve trattamentu immediata.

Perchè u pappisu cuntene un beu?

  1. Pien nutrition.
  2. A causa di a mancanza di trace elementi o vitamine impurtante per u corpu, ci sò spessu diverse cumplicature di l'animali. I pappulidi puderanu ancu soffre per questa raghjone, se u patrone ùn piglià bè cura di a dieta completa di a so petre. A maiò spessu, dichusate difetti saranu per una mancanza di vitamini A è C, biotin, à l'acidus follicle. Sì a dieta hè bassa in calciu, u stratum corneum saturguje, hè diventatu assai flessibuli, chì face difficili per l'avianu a manghjonu u granu. A compra di complexi minerali speziale prontamente elimina parechje malatie, in più, pudete aduprà per u granellu chì hà cultivatu, chì hà sempre avutu un effettu terapèttu.

  3. Infezzjoni cun mite Knemidokoptes.
  4. I capieri più elevati di l'epidermisa sò a residenza piacevule di sti parassiti. A so attività di vita ùn pruvucarà no solamente piccadella piccetta in l'acelli, ma ancu di deformazione di a córnea. L'àdughju hà amparatu à gnaw à i terni, è distruggiennu una struttura omogenee, è a porosità eventualmente conduite à a rugdura di a capanna esterna. Cosa da fà, quandu, per questa causa, u pappagaddu ​​avi un beccu? Un paco sicke deve esse immediatamenti insulated, tutti i vechji jossi è pericchi disposti, è a cage stessu deve esse disinfettata. Per trattà u beccu, utilizate l'aversuzione di u pomu antiparasiticu.

  5. Inferncias e malatii interni di l'organi.
  6. A volte un loro ondulatu hè un pizzicu chì si spende per a malatìa livanti di latte, chì impugna a struttura, facenu a coppula cuperiale. Sì un pezzu u fugliale cù un ogettu aghju, pò purtà à scontzi o difetti żgħar. Emurisamenti debboli cù feriti jistgħu jikkawżaw l-apparenza di creciii, chì spessu necessa correzione pericienti di a forma di u pico.