Town Hall Square di Tallinn


Quandu viaghjà in traversu a cità vechja di Tallinn in Estonia, i turisti anu bisognu à esse in a piazza centrala, chì hà ancu u nome Ratushnaya. Hè l'ajuntamentu di a cità, induve per un pezzu u tempu di u guvernu di a cità si riunite per riunioni. Inoltre, sò parechji monumenti architectural interessanti.

Town Hall Square in Tallinn - history

L'aria era furmatu durante 5 seculi, da u seculu XIV, i costruzioni sò stati eretti. In u centru, era impurtante, induve i piaccavanu i merchanti. Durante a Siconda Guerra Munniali, u bastimentu era distruttu, ma l'autorità decide di ùn prucede a ricustruzzione, perchè a struttura avia una locu impastatu è ùn anu micca un valore storicu. In u Medievu, a ghjente hà guidatu a so vita urbana, in particulare in questa piazza: u mercatu cintrali hè statu locatu quì, l'artisti vènenu à a cità per fà a so presentazione, un stoffa hè stallatu per eseguisce l'esercitu.

Moderna Tallinn - Town Hall è Puppy Hall

Sè avete cunzignatu currettamente di u Tallinn, a Cattedrale di l'Agljale in a photo, pudete truvà parechji monumenti architettoniali. Solu da a Cumpagnìa di l'Agljale pò vedà i 5 espieri più altichi di l'antica cità di Tallinn. Unu di elli hè a torre di l' Agljena , un di l'edifizii medievali di l'Auropa sittintriunali, chì hà surviu à i nostri ghjorni.

L'Aglabbra in Tallinn si hè occupatu di numerosi palazzi chì anu diversità. A sala di a cantina servia com'è una cantina di vinu è u almacenamiento di altri prudutti. Per i manifestazioni solenni attuali com'è u Burger Hall. L'urrenressu hà avutu u so propiu locu per a so reunione.

A siconda spire hè a chjesa di San Nicola o a chjesa di Niguliste . Ora l'església luterana ùn cumplessia a so funzione, ma hà diventatu un museu è una sala di cuncerta.

U spire vicinu hè a Cattedrale di Dôme , una di a cattedrale più antica di a cità di Tallinn. A Chiesa di u Spiritu Santu hè ancu di e cinque torres di a cità di Tallinn è hè un munumentu di l'architettura medievale. L'ultime spire hè a chjesa di San Olaf custruchjata da i Germani. Per i turisti nantu à a quadra un postu hè furnutu cù un pianu di venti roselli, hè nantu à questu, apre u visu di tutti i spiers.

Unu di l'impurtatori storicamente impurtanti di u Palazzu di l'Agljene hè a custruione di a farmazia di u magistrattu , in quali ungghjevi è puzzate sò vindati à i citadini di a capitale di Estonia. A principale principale hè chì hè stata custruita in u 1422 è cuntinua a funziona finu à oghje. Una farmazia pò esse truvata in u nordu di l'uccidenti di a piazza.

A quadra di u Tallinn Town Hall hè una vechja prisión . Avà ùn si cumpliteghja a so funzione, ma in a facciata sò vistiti aneddu di ferroviari in quali esclaves anu aghjustatu. In questu edifiziu serà un museu di fotografia, induve pudete veddi imaginativi antichi da a storia di a cità è u dipartimentu fotograficu equipatu sottu l'antichità.

In u perimetru di u Pianu di l'Aghjone, sò l'edifizii chì trasmettenu elementi inherentanu à l'era Barocca in u Balticu. Ci hè stati butteghi è galerie d'arte. Tutti l'abbinimenti di a piazza sò restaurati à l'altru generale. In questu gruppu architetturale, l' edificu "Three Sisters" , custituitu di trè parechji cumuni cumminati, hè inscribed.

Cumu ghjunghje?

Ùn ci hè nè trasportu à a quadra, l'autorità decide chì hè necessariu di viaghjà di a cità vechja à pienu è diventene a so bellezza. Pudete truvà à Tallinn cù trams №1 o №2 o in autobus, avete esse da vintu à a strada "Viru".