Museu bizantinu


S'è interessatu à a storia di u mondu anticu, fate puru verificà u museu bizantinu ma petite assai informattivu in Nicosia . Basatu nantu à u nome, hè chjaru chì parleremu quì nantu à u Imperu Rumanu orientale, un statu famoso chì esiste da a fine di u IV à a fine di u XV sèculu. L'Imperu Bizantinu era situatu nantu à u territoriu di stati muderni muderni chì Turchia, Bulgaria è Grezia.

Esposizione di u museu

U museu di Nicosia presenta a più grande in Cipru, cullizzioni d'arti religiosa di l'Anticu Bizantinu. Malgradu u fattu chì l'esposizione di u museu stendite solu trè piazzi è parechji soterenzi, hè pussibule di sustene à dui o quattru ettari in u museu. Ancu qualchissia in generale pò esse moltu di u tempu chì quellu chì puderebbe imparà una informazione curiosa nantu à e tradizione, a religione è a cultura di un annu longu in a storia di u statu.

L'exposition museale cunsiste à circa 230 iconi antichi di i seculi IX-XIX sèculu, veli sagrati è vestimenti. A primurosa attenzione si deve pagatu à i icone di u 12e seculu. era quellu chì hè stata torna "urientale" per l'iconografica di Bizantinu. In u museu ci hè una cullizzioni sustinirenti di libri unichi è semprici raramenti. Hè vale a cura à l'orgogliu localu - 7 fragments di u mosaicu di u VI sèculu, nascita da l'absida di a chjesa locale chjamata Panagia Kanakaria da u paesi di Littangomi. Inoltre, i 36 fragenze di u museu di i pittura murale di u seculu XVII chì anu purtatu da a Chiesa di Cristu Antiphonite sò fitte in perfezzione cù l'internu di u museu . I mosaici talentsi è i pitturi sò cunsiderati cum'è l'attrazioni principali di u museu.

Unu di l'articuli di u bastimentu di u museu Bizantinu era occupatu da a galerie d'arte di u centru culturale chjamatu Archibon Makari III. A strada, era sottu u patronatimu di a so fundazioni chì un museu hè statu creatu, chì da u 18 di ghjennaghju, 1982, pò esse visitatu da quellu chì vole per una piccula sunta di soldi.

L'anticu articulu anticu classicu currisponde à u cuntenutu è l'atmosfera di u museu. U bastimentu hè stallatu nantu à u territoriu di u Palazzu di l'Arciscamu . Hè difficiuli micca di notti, perchè ghjustu davanti à u museu si trova una grande statua di l'Archevêque Makarios.

Cumu visita?

Pudete truvà à u museu Bizantinu in Nicosia da un busu amaricu da a piazza di Solomon à a zona vechja. A tarifa per ingrada per adulti hè di circa 2 eurò. U complexu di u museu hè cuntentu di i visitori ogni ghjornu da 9 am, solu u domu. Ricurdativi chì questu hè micca solu una scursioni, ma una visita di u museu, è cun prefettu religiale, cusì, naturalmente, avete a so vistione degne è cumportanu cumu.